1 Beklentiler Ve Hayal Kırıklıklarımız

Hayal kırıklıklarımızın temel nedeni BEKLENTİLERİMİZ    . Bildigim  bir şey var oda beklentiniz ne kadar büyükse  hayal kırıklığınız da o kadar büyük olur …

     

Mesela  otobüste  yaşlı bir amcaya yer verdiniz , yer verdiğiniz için amca size  ‘’teşekkür’ etmedi diye üzülmezsiniz  çünkü  yer verirken amcanın size teşekkür etmesini beklemediniz  . böyle bir beklentiniz olmadığı için hayal kırıklığı da  yaşamazsınız .

  

 Ya da uzun zamandır görmediğiniz bir arkadaşınızı gördünüz ve  görür görmez sımsıkı sarıldınız ve  onu çok özlediğinizi söylediniz, karşılık olarak onun da sizi çok  özlediğini söylemesini beklediniz  ama söylemedi yada söyledi ama içi boş bir bende seni özledim oldu L   bunlar  gibi daha bir sürü örnek var hayatımızda önemsiz gibi gözüken ,ama bizleri beklentiye sokacak kadar  da önemli olan …

   

  Hayatı akışına bırakmak gerekir beklide, o da beni özlemiştir ,amcaya yer verdim teşekkür edecek şimdi, sevgilim çantamı taşımalı hatta  oje sürmeli J kısacası beklentilerimiz ne kadar büyükse hayal  kırıklığımız da o kadar büyük olur,beklentilerimizi mümkün oldukça küçültelim ve hayatı olduğu gibi yaşayalım ve unutmayalım ki  nerede başlarsa beklentiler orada büyür hayal kırıklıkları …

( Beklentiler Ve Hayal Kırıklıklarımız başlıklı yazı Puck tarafından 28.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.