1 Yaşam Heybemde Birikenler - 18--
**Anlamadım gitti... Seni unutmamam için her şey üstüme üstüme geliyor !! Şarkısı,türküsü,şiiri,tablosu,filmleri anlaşmışlar sanki; senden bahsediyor hep .. Organize çöpçatan çetesi sanki !!!!

**" Ayrılsakta beraberiz.Dostuz !!!"... Hikaye !!! Yollar ayrıldığında dost kalınmaz asla !!! Kalan sadece rollerdir !! 

***Gençler; büyüyüp,güçlendikçe ayrılık çanları kulakları çınlatmaya başlayacaktır !!!! 

***Ne saltanat, ne taht !!!! Ne istikbal ne de ikbal !!! Hep sen ol bana yeter !!

***Aradığım da " buradayım !!" de ... Sen aç kapıyı, her zili çalışım da !!! Sabah gözlerimi açtığımda sen ol koynumda daima !!! Ve son nefesimde baş ucumda !!! 

***Sevmek ve sevilmek üzerine kitabınız bile olsa; lafzını anlamadan ezberlemek bir işe yaramayacaktır !!!! 

***" Çalkala yavrum çalkala..Bir o yana; bir bu yana !!!"... Yayık mısın be mübarek ?? 

***Geçen onca yıllar mı ; yoksa ben mi yorgunum !!!

***Berabere kalmaktansa ; mağlup olmak ve ya galip gelmek daima iyidir !!! (

***Önce ve daima kendini seversen; birinin seni sevmemesini o kadar da umursamazsın !!!

***Çalkala yavrum çalkala !!! Ancak köpüklü ayran olur senden !! (

*-**Sevmenin ve sevilmenin kitabı olsa; insanlar almak için inanın upuzun kuyruk olurlardı !!!!

***Sevmekte , sevilmekte yürek işi .. Onun için ya yaşayan ve yaşatanlar o kadar az ki !!!! 

***Hayat zaten şakacı.. Birde BİR NİSAN çıkarmışlar !!! Yeter be; sadede gel ey hayat,ciddi ol artık !!!! 

***Lütfen bırakın şu şakaları bugün... Hayat zaten hep BİR NİSAN !!! 

,***Bahar geldi ya !!! Çimenlere, kumsallara yağar artık aşklar !!!

***Ah ne yaramaz , ne kötü kızsın sen !!! Büyüyeceksin !! Sakın ha kötü kadın olma !!! 

***Benim hayat hikayemin özeti; seni sevmek ölesiye ve yokken özlemek delirircesiye !!!

***Zaman mefhumu; sonsuzluk !!! Ne güzel !!! Gel sevelim birbirimizi sonsuzluklar da !!!

***Hiç kimsenin umutları,hayalleri ile alay etmeyin ,küçümsemeyin ve asla oynamayın !!! Aksi takdirde yaşamını zehirlemiş olursunuz !!
 

***Benim biyografik kitabımın fihristine bakılsa; hep sensin tüm sayfaların da !!! 

***Siz bildiğiniz ,inandığınız yolda yürüyünüz.. Ne alkışlar; ne de köstek sesleri sizi yolunuzdan alıkoymamalıdır !!!! 

***Birilerine kendinizle ilgili istekte bulunmak; arsızlıktır !!!

***İnsanların tercihlerine ket vurmak saygısızlıktır !!! 

***Gayriahlakiliği bilmeyenler veya hayatını şeref onur,namus kavramları ile yaşayanlar; aksi durumda olanların kapanlarına düşebileceklerini asla unutmamalıdırlar ..

***İnsanların aldatmak ve aldatılmak için onlarca sebepleri olduğunu unutmadan tedbirli olması,ilişkilerini bu bilinçle tesisi gerektiğini bilmeleri menfaatinedir !!

***İnsanların sahip oldukları malını,mülkünü ağzımıza sakız yapar sayar,merak eder dururuz da; neden serveti nasıl edindiğini,neler yaptığını ve ahlaki durumunu hiç aklımıza getirmeyiz ki !!!

***Sevgi,saygı,arkadaşlık , dostluk gibi harikalıkların ömürlük oluşu karşılıklı olarak tarafların menfaatleri ile doğru orantılıdır.

***Bir insanın başına gelebilecek en büyük felaket; kötü bir eş,dost ve arkadaştır !!! Onlarla karşılaşmaktansa ; bir dağ başında kurtla,kuzu ile yaşamak daha hayırlıdır !!!

***Bir kaç iltifat dolu cafcaflı cümlelere aldanıp; ne ve kim olduğunu araştırmadan arkadaş edinirseniz,siz aldatılmayı baştan hak etmişsinizdir !!
**
* HAYATINIZI HER ANLAMDA ETKİLEYECEK OLAN EŞ,ARKADAŞ VE DOST SEÇİMİNİZİ TESADÜFLERE BIRAKMAYINIZ !!!! 
*
** SİZİN DURUMUNUZA GÖRE; DAVRANIŞ VE YAKLAŞIMLARINI DEĞİŞTİRMEYEN, HEP AYNI MİHVALDE DOSTLUĞUNU GÖSTEREBİLENLER BAŞ TACIDIR !!! 

***YILLARDAN BİR GÖLGE GİBİ SİZİNLE GELEN FİKİRLERİNİZDİR !!!O NEDENLE AMELE GİBİ BIKMADAN ÜRETİN VE MAMÜLLERİNİZİ PİYASAYA ARZ EDİNİZ !!


( Yaşam Heybemde Birikenler - 18-- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 8.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.