Merhaba,
Benim adım pıtır...

Annem beni, size emanet etti.Özellikle benimle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.
Umarım sizi yormam ve üzmem?

Benim için en önemli şey,yemeğim,suyum ve tuvaletim.

Annem bana genellikle,uyanınca bir tabak dolusu mama ve su veriyor.Annem iki çeşit mama aldı.İkisini karıştırıp koyuyor mama kabıma.Suyumu ise,eğer varsa damacanadan dolduruyor.
Mama ve su hemen hemen 24 saat yetiyor.

Sizi en çok yora bileceğim konu tuvaletimdir.Temizliğimi sağladığınız için tekrar tekrar teşekkür ederim.
Çoğunlukla günde 1 kez temizlenmesi bana yetiyor.Kumum kirliyse günde 2 defa temizliyor annem.
Ama annem kabımı temizledi,günde 1 defa yeterli olacaktır.

Ben hep annemi izliyorum.Pembe küreğimle tuvaletime bıraktığım çöpümü temizliyor,bir poşete koyuyor.Islattığım yerler yeşil oluyor ve küreğe gelmiyor.
Bu yüzden onları sadece karıştırıp,beyaz kumun mümkün olduğunca üstte kalmasını sağlıyor annem.
Eğer kumum size kirli gelirse,yedek kumumun tamamını ekleye bilirsiniz.Kumum,çamaşır makinası ve kirli sepetinin hemen yanındaymış.
Bu iyiliğinizi hiç bir zaman unutmayacağım.

Annem oynadığım bütün oyuncakları,göz önünde bırakacağını söyledi.Oyuncaklarımla oynarsam canım sıkılmazmış.
Benimle oynarsanız aslında çok sevinirim.Fakat biraz ürkek olduğum için sizden kaçarsam bana kızmayın lütfen.Daha önce ailem,hiç beni bırakıp bir yere gitmedi.Belki bu vesileyle sizinle kaynaşa bilirim?Elimden geleni deneyeceğim.

Bu aralar en sevdiğim oyuncaklarım,uzun ipler.Mesela ucunda pon pon olan yün ip.Annem onu sallıyor,ben yakalıyorum.
Bir de,yılana benzeyen açık renkli bir ip var.Onunla da oynuyorum çok eğleniyorum.
Ayrıca,ablamın kullanmadığı küçükken oynadığı oyuncaklarıyla da oynuyor çok eğleniyorum.Genelde tek başıma oynuyorum,çünkü ablamın dersleri olduğu için.

Aslında bildiğiniz üzere bu aralar biraz keyifsizim.Annemler adına kızgınlık dönemi diyorlar.Bahar geldi ya,aşk istiyorum,hep miyavlıyorum miyav miyav.
Karadeniz’e gidecekmişiz yaz tatilinde,şu aralar hiç kimseye bağlanmamı istemiyor annem.
Bende kızıp,hep kaçmaya çalışıyorum.Özellikle balkon,,cam ve dış kapıyı açık görsem,fırsattan istifade edip kaçmaya çalışıyorum.Tüm bu süreçten dolayı psikolojim bozuk miyav.

Daha çok ilgiye ihtiyaç duyuyorum.Evinize geldiğim de beni biraz sevebilir misiniz?
Merak etmeyin tırmalamak gibi bir huyum yok.En çok başımın ve yanaklarımın okşanmasını seviyorum.
Annem hep ön patilerimi seviyor,okşuyor...Onuda seviyorum fakat arka patilerim ve göbeğimin sevilmesine pek alışamadım.Sizinle samimi olmayı,dost olmayı becerebilir sem,bu benim için önemli bir gelişme olacak.
Tekrar tekrar teşekkürler size komşu anneciğim bana bakacağınız için...

İmza:Pıtır...


Emine ÖZTÜRK
( Komşu Anneye Pıtırcık’dan Mektup Var başlıklı yazı EMİ ÖZTÜRK tarafından 7.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.