ÇOCUKLAR VE INSAN YÜREĞI:

insanların siyasi görüşleri ne onları biraz daha fazla insan yapar, nede insanlıktan çıkarır ...

1-Ben gördüm, bir çocuğun ölümüne sağcı kesimden ve solcu kesimden insanlar yürekten üzüldüler.
yürekleri yandı.
Kendi çocukları geldi gözlerinin önüne çocuğun ne yaptığı,
dışarıyamı çıktığı,eylememi karıştığı onları hiç ilgilendirmedi. onlar, sadece onun henüz 15 inde bir çocuk olduğuna baktılar.

2-Ben gördüm sol kesimden insanlar siyasi çıkar peşinde koşup oy toplamanın siyasi rant saglamanın peşindeydiler.

sağ kesimden insanlar çocuğu terörist ilan ettiler.
çocuğun ölümünden çok onun taşıyla sopasıyla ve sol kesmin tepkisiyle ilgilendiler.

3-Ben gördüm düzenin insanları,çocuğun ekmek almaya gitmediğini eyleme karıştığını ve hatta polise taş attığını idda ettiler.
onun, 15 inde veya 35 inde olması onlar için pek bir şey ifade etmedi.
onları ilgilendiren olayı ört bas edebilmenin yollarıydı ve
bu yüzdende onu azılı bir katil görünümüne sokup ölümü hakkettiğini ortaya attılar .

Şimdi siz elinizi vicadnınıza koyup, siyasi saplantılarınızdan sıyrılarak bir kez,
Sadece bir kez kendinize sorun.
O çocuk, sizin olsaydı kendinizi nasil hissederdiniz???

Ziya YILDIRIM
( Çocuklar Ve Insan Yüreğı: başlıklı yazı igdir yolu tarafından 13.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.