1 O Bıze Işık Olur…….
O BIZE IŞIK OLUR…

Hayalleri ve iç güdüleri vardır.
Sezgileri vardır.
Hep doğru olanları,bildiği doğruları anlatır.
Sevecendir.
Sevginin ne olduğunu öğretebilen ikinci kişidir 
O yaşadığı yörenin her zorluğundan nasibini alır ama hakkettiği hakkını bir türlü alamaz.
Yaşamyı sever yaşananları irdelemeyi ve onlara yol göstermeyi dahada çok sever.
Yer ,zaman sormaksızın ,zorluklarda gerekirse Ana“dır.
Gerekirse babadır
Doğruları yüzünden yanliş anlaşılır
Damlara, mahpuslara,zindanlara düşer,ama çikip ,aynı yerden aynı doğrularını savunmaya devam eder.
Yılgınlık ,başarısızlık vede korkaklık bildiği dilde ve gönlünde olmayan yabancı kelimelerdir onun için
Hep yanında ışık taşımıştır.
Işığa aşina karnlığa düşmandır 
O sağcı olur ,solcu ,demokrat,milliyetci olur.
Ama asla hain ve nankör olmaz.
Vatanın selameti doğrultusunda canının kıymeti ve dilinin parngası yoktur.
Sevgi yüklüdür.
Cesurdur,yürekli ve şefkatlidir 
Bir gün adı Yusuf,diğer gün Ergün,her gün Mehmet
ama asıl adı öğretmendir onun..

O BIR ÖGRETMENDIR...

Yeni ders yılınız  hayırlı olsun öğrertmenler,
anneler, babalar ve geleceğin anne- baba ve öğretmenleri...

ZIYA YILDIRIM
( O Bıze Işık Olur……. başlıklı yazı igdir yolu tarafından 16.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.