1 Adressiz Mektuplar-15

Birtanem 
Sensiz kaldığım günden beri mektuplara yoldaş ettim yüreğimi. 
Mektuplar ki elleri bulutlarda, gözleri ıslak 
Tek sevinçleri parmak uçlarına dokunup, sol göğsünde uyumak. 

Bil ki yüreğim yorulduğu zamanlarda yüzüme düşen çizgilerde taşıyorum seni . 
Ekmek banar gibi banıyorum yokluğuna. Yüzü güleç şehirler geçirip bakışlarımdan gözyaşımla ıslatıyorum sana olan susuzluğumu. 
               Susuzluğum merhametsiz 
               susuzluğum yangın yeri 
               biraz da kimsesiz...

Yine de dayanıyor yokluğuna gözlerim . Sağım solum can kırığı olsa da hasretini sırtlanacak kadar sabırlı ve güçlüyüm sevgilim. 
Yani diyeceğim düşünme beni ve üzülme sen. 
Biliyorum böylesi bir aşk görülmedi bu asırda. 
          Ve ben sende görülmeyeni sevdim 
          gidilmeyen yolları 
          sarılmayan kolları 
          yaşanmayan yılları
ve bir şair elleriyle dokunup özlemine, aşkın binbir diliyle yazmayı sevdim mektupların sana sevdalı yüzüne ... 

1 şubat 2014 

ARZU KARADOĞAN
( Adressiz Mektuplar-15 başlıklı yazı A.KARADOĞAN tarafından 1.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.