Gerçeği söylemek gerekirse: sev-m-iyorum seni.
(Bu şekilde başladım ama, anla sen işte 'm' siz olanı.)
Beynimin bana sunduğu tuhaf bir oyun bu.Tuhaf ve aptalca.
Birden oluyormuş, çok birden.Bir anlık dalgınlığına geliyor ve seviyorsun.Yine bir anlık dalgınlığına geliyor ve nefret ediyorsun.İşte bu ikisinin arasında bıraktın beni: sevgi ve nefret.Bu cümlede ki 've' gibi hissediyorum kendimi..Her tarafa eşit uzaklıkta.
Ayrıca söylemeliyim ki, İstanbul'u sensiz daha çok sevdim.Çünkü ne zaman seni görmek istesem, çok uzakta olduğunu hatırlıyorum.Sevmek sadece yaklaşmak değil elbette.Bazen uzaktan seversin, çok uzaktan.
Farkettin mi şimdiye dek, bilmiyorum ama ;
Ara ara 
dokunuyorum sana,
buradan oraya...

( Sev-m-iyorum Seni başlıklı yazı dicle tarafından 25.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.