***Hayat yürüyüşünüzün yakıtı yalan ve entrika ise ; bir gün yolda kalırsınız !!

***Karşımızdakini ikna için neden yemin ederiz ki ? Bu sığınışın altında yalan olasılığı yüksektir !!

***Önce sevmeyi öğren,sevişmek zaten onunla kol kola !!! Tersi olursa; bulamazsın ömür boyunca !!

***-Bir varmış,bir yokmuş .. İşte hayat !!

***Bazıları hep çocuk kalırlar.. Boyuna posuna aldanmayın sakın ha !!!

***Ektikleriniz ne kadar güzel olsa bile; yabancı,ayrık otları çıkacaktır.Mesele onları yaşam tarlanızdan ayıklamaktır !!!

***Yaşam tarlasına ektikleriniz ne ise ; onları istihsal edersiniz !!! (

***Bazılarının tavrı; sizin sahip olduklarınızın ne kadar bulunmaz ve değerli olduğuna delil teşkil ederler !!! 

***Acilen estetiğe ihtiyacı olan ne burunlar var !!!Oysa Kaf dağı masallarda kaldı !!

***Karşınızdakinin ve kendi sevginizi kötü amaçlı asla kullanmayıniz. Çünkü ; sevgiler bakirdir ..!!!

***Sevdalar yetim kalmasın !!! Sarılın sıkı sıkıya.. Sevmek hayattır !!! 

***Başaramadıklarınızı ; çocuklarınıza dayatarak tatmin olamazsınız !!! 

***Sizi diğerlerinden bir yana tutan varsa; o şansı heba etmeyin !!

***Şuur altında biriktirilenler; her an benzer olaylarda harekete geçeceklerdir !!! (

***İki lokma ekmek için ,karekterlerinden taviz verenler makbul insan değildir !! Korkmayın " Aç mezarı yoktur !! "...

***İkballeri için taviz verenler,çanak yalayanlar;makamlarında ve yetki sahalarında kullanılmaya mahkumdurlar !!! 

***Hangi ahvalde olunursa olunsun ,size zaman ayırmada cimri davrananın samimiyetini irdeleyiniz !!(

**Hayatınızın şekil,istikamet ve inşaasını taşoranlara teslim etmeyiniz !!! 

***Bardağınızı gelişi güzel doldurtup,taşması için son damlayı beklemeyin !!! 

***Sevginizle asla soytarılık yapmayın !! 

***Ben hayatım boyu yaşadıklarımda kimseyi müsebbibi olarak görmedim. Hayatımın yanlış ve doğrularının inşaası tamamiyle kendi eserimdir .

***Benim en büyük belalım ve takipçim HAYAT'tır...En ufak hatamda hiç affetmedi , hep bedel ödetti acımasızca !!! 

***Kafasında onlarca tilkiyi barındıranlar huzura hasret kalanlardır !! 

***Ne isen öyle ol ki ; ederini anla !!! 

***Sadece işi düştüğünde kapınızı çalanlara kapınızı açmayın !!!

***Nezaket kurallarını piyasaya sürülmüş kitaplarla ve dayatmacı diktelerle öğretemezsiniz !! (

***İyilik; muhteşem, takdire şayan bir davranıştır. Ancak;kime iyilik yaptıysanız ondan mutlaka kendinizi sakının !!

***Ailesinin hamalı olanlara ne mutlu !!

***Mükerrer hatalarda bir kere dahi affedici davranmayınız !!!

***Seninle doğduk yeniden ; vazgeçmişken her şeyden !!! (Ece’me)
***Minik avuçlarında ne başka alemler var yaşanacak !!(ece’me)
***Sen gönlümüzün hükmedicisisin !!!(ece’me)
***Sen gönlümüzün sevgi talancısısın !!!(Ece’me)
***Senin hatırına; nefretle baktığım bu dünya da artık maskeli geziyorum !!(ece’me)

***Allah öyle bir varlık armağan eder ki; hem hayata bağlanır,yaşama sevinci ile dolar ve hemde hayatınızdan çıkardıklarınıza metazori olarak kerhen rol yaptırır !!!!! 





( Aforizmalarım (( 3 )) başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 10/21/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.