Hayat; tecrübelerin biriktirildiği ve luzumu halinde açılan kumbaradır.
*****
Aldığımız her nefeste birilerinin hakkı vardır.Kendim için alıırım diyorsanız; yıllarca nefes temrini yapsanız ne yazar ki.. Sadece saldığınız karbondioksitle yaşamı kirletirsiniz ..Hadi devam.. Al ver işte !! 
*****
Hayatınızda anlam ifade eden, vazgeçilmezleriniz olanlar için yaşamak zorundasınız !! 
*****
Baktım..Düşündüm.. Hesap ettim !! Hayatımın üç-beş KEŞKE’si ömrümün yarısını alıp götürmüş..Onun için ya ruhum ihtiyarladı !! (
*****
Şu an bir salisiye sonra geçmiştir. Geçmişe takılıp,keşkeleriniz olduğunu tesbit etmişseniz; süratle artık her salisiyelerde umarlı davranmalısınız. Çünkü;.KEŞKE’ ler yaşantımızın belalarıdır.
*****
Yayı gerip oku atmadan;aklınıza geleni söylemeden çok iyi hesaplamalı ve düşünmelisiniz. Ok ve sözler yerlerinden fırladıktan sonra yapacağınız hiç bir şey yoktur !!!
*****
" Duygular kendi içinde gizli saklı yaşanınca daha güzel ve özeldir.".. Egoistliğin dik alası..Bırakta muhataplarda yaşasınlar ya !!!
*****
" Hayatınızdan çıkaramadığınız insanlar vardır.İlk günki değerleri ile hep seninle olurlar !!!"... Uğur derin dondurucu sahibi ya !!!!
*****
"Ben senin için susuyorum!! ".. Kendin için de sussan!! Millet rahat ederdi !!!
*****
Merhametli ve vicdanlı insanlarla asla oynamayınız !!!! 
*****
Bir şeye inanmışsanız asla terk etmeyin.İnanmak; insana güç verir !!
*****
Allah’ın hayvanlar alemine bahşettiği dürtüleri çalarak tatbik ederseniz hayvanlaşırsınız !!!
*****
Kişinin sürdüğü şaibeli hayat, şahsına münhasır olmayıp ; vesile olduğu hayatların damgası olmaya mahkumdur!!!
*****
Yaşamının hitam bulacağını bie bile, doğru prensiplerinden taviz vermeyenler eli öpülecek saygın insanlardır!! 
*****
Hangi mihvalde olunursa olunsun; hilesiz ve riyasız yaşanan hayat doyumsuzdur!!! 
*****
Ruhen ömrünce sevmek,sadık kalmak en muhteşem yaşam tarzıdır!! (
*****
Ağız namlu,dil kurşundur.. Oradan çıkan sözler en büyük silahtır.!!!
***** 
Hangi şan,şöhret,makam ve konumda olursan ol; gayri ahlaki bir icraatta yerle bir olmaya mahkumdur!!! 
*****
Önce vicdanınla oynaş,seviş ve doğur !!! O zaman en mükemmel varlığa sahip olursun !!!
*****
Yaşantınızda elde edeceğiniz dürüst zaferler;sevgi ve saygıları arttıracak ve daima kutlanacaktır 
*****!
Dillere destan olmadı asla sevdam !!! Destanlar içimde mahfuz,sadece sahibesinedir !!!
*****
"HEM SUÇLU, HEM GÜÇLÜ !!"... İşte öyledir benim güzel yurdum !!
*****
Senden güzelini görmedi gözlerim...Ruhun,huyun ,suyun ise eşsiz ve daim !!
*****
Hep kolayındasın işin Selma !! Yüreğin varsa gel de sevsene !!! Ama nerede ? Belma ile kol kola sahilde !!! Günlük iaşe peşinde aşifte !!! 
*****
" Sesimi duysa eminim kulak verirdi. !!"... Ne kulağı,canını bile verirdi !!! 
*****
Aklıma ne geliyorsa kesin çıkıyor.Garantili . !!! ".. Müneccim başı sanki.. Birde garanti belgesi vermez mi !!! Arçelik A.Ş. mübarek !!
*****
Adamın hayatını bir kitapta toplamışlar !!! Nasıl sokmuşlar kitaba koca adamı ? Elli yapraklık bir ömür !!! Bir aşk romanı bile 500 sahife iken !!
*****
Koş çocuk koş !!! Lime lime urban,altı delik ayakkabılarınla !! Üç gündür bir lokman , uykuların olmasın bir barınakta !!! Varsın öksüzde olsan !! Koş ! Koş !!!Umutların,geleceğin koşuna derman olsun !!!
*****
Hep bana söylediğin yalanlarla geçiniyorsun !! Ben senin geçim kaynağınmıyım ??? Lokavt ilan edersem ne yapacaksın ?
*****
" Bir insanın mimikleri sevimliyse tamamdır !!".. Umarım pandomim ustası değildir !!
*****
( Aforizmalarım. ---- 1 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 20.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.