Canım çok yanıyor, başım çok ağrıyor bu gece!

Her söz bir işkence!

İşliyor canıma kanaviçe kanaviçe.

Çingene bir yalnızlık sinmiş gizlice!

İçten içe kemiriyor beni ince ince…

Bilmiyorum nedendir?

Başımda kuşlar uçuşuyor gözümde perdeler çekiliyor.

Elim ayağım birbirine dolaşıyor.

Gri bir hüzne batıyorum, nefes nefese kalıyorum, kaoslara uyanıyorum sanki!

Petrol yüklü bir tankerim ateşle yaklaşmayın. Sakın ha!

Pimi çekilmiş bir el bombasıyım, fitili ateşlenmiş bir dinamitim. Dokunmayın asla!

 

Canım çıkıyor, içim yanıyor bu gece!

Ne yaparım bilmiyorum. Nereye giderim, hangi dize baş koyarım, hangi eli tutarım, hangi sese kulak kabartırım, hangi cana dolanırım bilmiyorum.

Bir karanlığa düşmüş yolum, kırılmış kanadım kolum.

Aydınlık dert olur bundan gayri, körlük devam olur. Sağırlık davam olur, yokluğun iyi gelir, suskunluğum şifam olur. Ve kalkar böyle bir gece ayrılığın b-elam olur! Böyle mi olacaktı ahirimiz, sözde mi kalacaktı ahdımız! Şifahen söylemek isterim bunları, yazmadan, kaydetmeden…

İsyan ediyorum kaderime, nisyan içinde olduğuma…

Kaderim kederimmiş meğer!

Kederim kaderim olmuş elimden ne gelir?

Yar gelince aklıma, yaşlar hücum eder kirpiklerime, süzülür yanaklarıma, değer dudağıma… Değer yarama, tuz olur açık yarama, acıtır da acıtır basar damarıma!

Canım yanıyor, kanıyorum gece gece, çağlıyorum dere dere… Gel diyorum hece hece! Gelmiyorsun nice! Yokluğun büyüyor da büyüyor koyuyor da koyuyor içten içe! Rezilce bir tavırdayım, kahpece bir terk edilmişlikteyim.

 

O nerede? Hangi arada hangi derede? Ah nerede! Aklım kaldı onda fikrim!

 

Canıma batıyor iri mi iri dikenler. Acıyor da acıyor kalbim.

Bitmez bu gece, sürer binlerce yıl! İzi kalır derince!

Sen gidince oluyor tüm bunlar, yok olunca…

Eriyorum mum gibi…

Gidiyorum kum gibi…

Kalıyorum sap gibi…

Hapı yutmuş gibi…

 

Canım ağrıyor, ay da yok bu gece sen de yoksun.

Karanlığın tam ortasında bir başımayım, tek tabancayım.

Yabancıyım doğduğum yere… “Yere gire canım” diyorum habire…

Görsen ne haldeyim, ağlanacak vaziyetteyim.

Mendilin var mı? Silecek gücün var mı gözyaşlarımı?

Vaktin var mı bana ayıracak?

Canım çok ağrıyor, bandaj olur musun yüreğime?

Sondajı sen yap kalbime! Aşktan geriye sağ kalan var mı acaba?

Kadrajını ayarla gözlerinin, var mı senden gayri başka biri yüreğimin enkazında?

 

Bu geceyi de yırtarsam ne ala?

Canım çıkıyor sensizlikten!

( Canım Çok Ağrıyor başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 12.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.