.
                             

Bugün anneler günüydü. Yanına geldim anne, sensiz ilk anneler günümde yanına geldim.Sakın ağlıyorum sanma gözüme toz kaçtı ben ağlamıyorum sende ağlama sakın anne. Bilmiyordum annesiz anneler günü nasıl oluyor. Ama öğrendim annesiz anneler günü ruhsuz bedene benziyor anne ruhsuz beden.

Sana doymamıştım doyamamıştım daha anne. Birtek sen vardın. Hem arakadaşım hem dert ortağım hem can yoldaşım hem hayat arkadaşım hem de benim tek varlığım canımdın sen anne. Seni kaybedince bunların hepsini kaybettim. Şimdi kimsem yok anne. Kimsem yok...

Geçmişe dönemiyorum anne. Korkuyorum geçmişten. Senle güzel günlerimizi hatırlayıp ağlamaktan korkuyorum anne. Artık herşeyden korkar oldum. Etrafımdakilerden, duvarlardan, yolda giden kediden en önemliside kendimden korkar oldum anne. Artık koruyucu meleğim yok benim. Anne sen beni korudun ama ben seni koruyamadım ama anne affet beni anne. Ben gidiyorum anne. Bidahki gelişimde hiç gitmeyeceğim anne. Yanına yatacağım ve hiç kalkmayacağım anne. Hadi kendine iyi bak anne... Hoşçakal!...

                        
( Ruhsuz Beden başlıklı yazı YasinAK tarafından 7/19/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.