Düşünüyorum öyle ise varım. demiş  DESCARTES. gerçekten düşünmek var olmaya yeter mi? bence bir tek düşünmek yetmez önemli olan düşündüklerini gerçekleştirebilmek.veya gerçekleşmesi için çabalamak gerek. ama  düşünmek tek bir nokta üzerinde değil bir çok nokta üzerinde bulunur.insan bir şeyi yanıtlayacağı zaman ,karar vereceği zaman,ve birçok konu üzerinde düşünür.ama derseniz ki düşünmeyen insan var-olabilir mi?hayır olamaz çünkü  düşünmeyen insan acele kararverirse kararının ne sonuçlar doğuracağını da bilemez ve bir çok hata yaparak varoluş nedenini yitirir.aslında şuan şunları yazarken bile düşünüyoruz aslında bizim şu anda yazdıklarımız varoluş nedenlerimiz değil mi?hepsinin içinde bir siz yok mu?  
( Düşünüyorum Öyle İse Varım... başlıklı yazı isimsiz tarafından 5/2/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.