1 Bugün Coştum Yine

        BUGÜN COŞTUM YİNE

Bugün yine coştu gönlüm, muhabbetle sevgi ile

Şair dostlarım, duygularını şelale pınarı gibi akıtmış, muhabbet ile sevgi ile.

Kendi dertlerini unutmuş, koşmuş tüm insanların, dertlerine merhem olmaya,

Gönül sarmaya, kucaklaşmaya, açmış kollarını, kalplerini, akan sevgi seli ile....

Sevgisi olmayana, sevgi olmaya, kalbi olmayana kalp olmaya çıkmışlar..

Okudum, gururlandım, hepsi ile hepsi sevilen hükümdar gibi gönüllerde,

Taptaze birer çiçek solmayan, gönül açan ışıklar adeta…..

Gönüllerimiz, fikirlerimiz sevgi ile bir araya geldi, uyumla…

Gönül çöküşünü, yıkılmaz kalemleri ve gönülleri ile yeniden bina edilişini gördüm....

Gönüllerindeki, sevgi ve isteklerini tazeliğini, yitirilmezliğini saf gönüllerinde, gözlerinde gördüm.

Coştum,gönlüm bu hoşlukla huzur buldu,gönül evim sevgi seline kapıldı,uçtum mutluluktan..

( Bugün Coştum Yine başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.