ACİZLİĞİN BELİRTİSİ ŞİDDET YOK EDEN ŞARJ ALETİ

Titriyordu,titrek titrek,kapı gıcırtısı ile irkildi.

Korku içinde  küçük adımlarla geri çekildi.

Korkudan mı?Heyecandan mı?

Hayatın acımasız tokatın'danmı? Şiddet tinden mi bu korkun?

Bilmelisin ki korku ,dağları bekler.

Her yerde varlığını gösterir.

Hayatın yaşamında yer almak adına ,hayatından çıkmayan şiddet

Sanki senin için yazılmış, bir yaşam olan şiddetli fırtınalarla gelen, şiddet

Baskı ,altına alınmış yaşamlar,özgürlükler kısıtlayacağını sanan biçare baskıcı etkile nim sahipleri

Kafalarındaki baskı demiri ile küflenmiş kokuşmuş düşüncelerle dolaşanlar yazıklar olsun zavallısınız!

Aciz içindesiniz bu yaptığınızla aciz de kalmanın acizliğinin, son demini yaşayan.

 Acizleşmeyi  Oskar'lık, oynamada teksiniz,sizlere herkes gülüyor başka yerleri ile açın ve gözlerinizi görün.

Uyanın bu utanç oyunundan!Kendinize gelin ve insan olduğunuzu hatırlayın,hatırlayın,hatırlayın.....

Karşınızdaki, elleri öpül esice analarımız,bacılarımız,candan cana can olan kardeşlerimiz,ablalarımız,

Onlar ki toplumun ailenin temel taşları,hisset,hisset,düşün düşün aklın varsa, yoksa şarj etmek için

ŞARJ ALETİ ALARAK ŞARJ ET

Nasıl mı ?Başını omuz'una yasla bekle, şarj olarak insan olursun..

 

 

 

( Acizliğin Belirtisi Şiddet Yok Eden Şarj Aleti başlıklı yazı kul mehmet tarafından 26.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.