Ne uğur böceğine ihtiyacım var ne de dört yapraklı yoncaya.. 
Kör cehalet çirkefleştirir insanları, suskunluğum asaletimdendir... 
Ne gayri ciddi insanların küçük macera hikayelerinin içindeki adsız kahraman olurum, ne de küçücük hikayeleriyle kişiliklerini pratiğe döken insanlarla muhatap olurum... Sadece renklerle tatmin olmam, Renkleri yansıtan ışık önemlidir benim için, ışığın yoksa renklerin senin olsun... 
Her şeyi bıraktırabilecek kadar güçlü bir şey bulabilirsem, uğruna tüm yaşamımı ortaya koyabilirim... 
Bir sabah uyanıp her şeyi bırakıp gitmeyi düşünebilirim, sonra geri dönüp son nefes aldığım yerden devam etmek isteyebilirim.... 
Anlamsız bir şey için bütün anlamları yok edebilirim.... 
Sevdiğim insanların yanında saatlerce oturabilirim... 
Yıldız kaysın diye dakikalarca gökyüzüne bakabilirim.... 
Her şeye sahipken huzuru satın alamayabilirim...

=> Belkide benim yerime haykırdığı için " Gök gürültüsünü " seviyorum...

=> Ben Mutluluğu " ALLAH "tan İsterim Veriyorsa Yüceliğinden ,
             Vermiyorsa İmtihanımdır...... 
                  Kimseyle İlgisi Yok Yani . . !
( Bilirim Ben başlıklı yazı Alpaslan tarafından 26.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.