Şuh düşünceler havada horlandı, yasak elma yendi ve koparıldı dalından.

Etten kemikten sıyrılabilmenin sırrı ne ola ki?

Yunus gibi aşk avaresi bir çareler çaresi mi olmalı insan?

Ben Aşk’ını arayan bir divaneyim.

 

Belki ömür boyu yabancı kalacağım bir gezegeni paylaşmak üzere 14.11.19??yılında dünyaya gönderilmişim. Yer muazzam bir kent: Ayvalık…

Size göre ; kendime yabancı olduğum kadar yabancıyım insanlığa.

Sözün özü “malulen dünyalıyım.”

Hiç beklemediğin bir anda malzeme ederim; hayatın olamadığım ‘ hayatını hayatıma…

Hatır koyma bana…

Ve:

”Ömrüm şiirlere çok benziyor diye, şiir gibi bakmak zorunda değilsin/ suratıma”

 

Ecre zebil sadece Allah’tandır. Sulhu bulmak, doğumun mayasında saklı. Mesele bütün bunlara erişebilmekte. Yani yürekte.

Unutma; hayra sual olan her şey varlığının habercisi. Dokunabildiğin gözlerin arkasında başka bir dünya var; seni başka dünyadan sevenler. Ve benim sevdiğim öteki dünyadan.

Tir tir titrediğin zamanların olacak, alevler içinde yandığın anlar gibi.

İçinde bulunduğun fani zaman, iniş gözüken çıkışlarla dolu, eğreti gelen her şerde öyle hayırlar saklı ki; gecenin arkasından doğan güneş olan bitenin ispatı.

 

Rüzgârın esiş yönünü bilmeden havalanacak ruhun. Zaman zaman sağa, bazen sola veyahut sağa sola… Bunu bilemezsin… Kalbinin atışlarına hükmedemezsin!

 

Sen ki yerin göğün sahibinin kulu, sen ki içindeki her şeyin kumandası.

Dilediğin tuşa bas 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ya da A B C Ç D E F G Ğ H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z.

Bir şeyler say, bir şeyler yaz. Yazıp yazmamak senin elinde, lakin ne zaman yazacağını sen bile bilmiyorsun!

 

Âdem ve Havva’dan gelen dejavu, bir rüya olduğunu anımsatıyor. Her rüyanın arkasında bir uyanış olduğunu çok sonra anlayacaksın.

 

Uyanışlar yeni doğmuş bir bebeğin masumluğunda. Hristiyan olsan dahi, vaftiz edilemeyecek kadar günahsız her şey…

 

Ben ki nice üryan dokunuşlara sahiplik ettim.

Sen ki nece masum zannettiğin sarılmalara şahlık ettin…

 

“OKU” dedi yaradan…

İlk bunu söyledi…

Şimdi senden farksız olan varlığımla ,defalarca hatırlatıyorum, sadece oku…

 

Uzakları göreceksin, ucu bucağı belli olmayan bakışlarınla yolculuklara çıkacaksın.

Hiç bir durakta durmak istemeyecek içinin otobüsü.

Dalgasız denizlerde yüzmek kolaydır, git okyanuslara boğul…”KORK”

 

Seni diğer canlılardan ayıran en önemli özelliğin özünde taşıdığın aklın değil midir?

Öyleyse katlanılması zor korkularınla yüzleşmek için daha ne bekliyorsun?

 

Savaşların ardından, o keyifle yüzdüğün denizler okyanus olacak.

 

“Ben ne savaşlar verdim kendime bir rabbim şahit,

Sor ne zaman vurdun kendini en son

Katilim oldum her gece nedense…”*/

 

Se sa’ların arkasında başka hayatların olduğundan habersizce yaşadım.

Yordum, yoruldum.

Ve anladım ki; “aşk ile” yoğrulmak, başkalarının meşkleri ilgilenmek anlamını taşımıyor.

Şimdilerde yalnızca ezanın sesini duyuyorum.

Uyanışınızın baki olmasını niyaz ediyorum.

Aşk ile…

Merhaba benim adım “Emrah Sağlam”

ES…

Ben sana

Sen bir başkasına ;)

 

( Es başlıklı yazı Emrah Saglam tarafından 10.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.