A yılmak istemediğim bir hülyadayım sanki

D argınlıklarımı unutmuş, umutlu, ama birazda

E ndişeli. O görünürdeki açık kapı

Mutluluğun ki mi bilmiyorum ,ya değilse diye korkuyorum.

İ çimden pek kolay bir yolu seçmediğim söyleniyor

 

F arkında olmadan kapılıp gidiyorum hızla Sana

A şkı yaşamaya hazır mıyım ki ben? Ya değilsem?YA Üzülür? Üzersem?

H ayatın bir oyunumu bu yine yoksa bana bu seferde adı Sen

R üzgarın savurduğu,  fırtınanın geldiği son sınır mı bu.

İ çimden kendimden, her şeyden Severek ve Sevilmeyi umut ederek kaçmak geliyor…..

 

P aramparça kalbimin sırçalarını toplasam mı seninle yoksa

İ çinden yardım etmek geliyormu ki hem sana , hem bana

R azı gelmekmi kolay , karşı gelmekmi duygulara ve sana

H azırmıyız bunuda denemeye , kaldımı gücümüz, birbirimizden güç alabilirmiyiz.

A şabilirmiyiz sencede kapatabilirmiyiz yaralarımızı.

N eden diye sormadan sorgulamadan uzatabilirmiyim elimi. Uzatsam … korkuyorum ya sende bırakırsan…………

( A Yılmak İstemediğim Bir Hülya başlıklı yazı bedriye tarafından 9.05.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.