[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4


 

“ D-ünya

U-ğruna

R-iyakâr

S-anat

U-ğruna

N-âçâr olma

T-emizlik

İ-lken olsun

F-enalıktan uzak dur

T-emiz kalmak

İ-stiyorsan

K-alemi Ahiret'e kur (1990)

 

*** ”Duâ saatlerini durdurduğun zaman bülbüller susar kargalar konuşur.”(2004)

 

*** “Kırık aynalar kırılmış gönülleri yansıtır.”(2004)

 

*** “İçindeki çocuğu uyandıramayanlar kurtların arasında kuzu olamaz.”(2004)

 

*** “Sıradaki ben değilim diyen ölümün tadına varamaz.”(2004)

 

*** “Sekînet şemsiyeyle karşılanmaz.Şemsiyeyle karşılayanların sonu su bulamayan goncaya benzer.”(2008)

 

*** “Uhud’u unutanlar öğütülecek nohut olmaya mahkûmdur.”(2008)

 

*** “Laf üretenler lafta kalırlar,söz üretenler selâm alırlar.”(2009)

 

*** ”Gemiler Burak olursa “gitmek” sanat olur.”(2009)

 

*** “Kelimeler fosilleşmez,iz’ânlar fosilleşir.”(2009)

 

*** “Kibrin mumuyla aydınlananlar,umudun nûruna kavuşamazlar.”(2009)

 

 

DURSUN TİFTİK-SAMSUN

 

 

 

 

 

 

SÖZÜN ÖZÜ : “Ölmeden evvel ölünüz.”***HZ. MUHAMMED(S.A.V)***

 

( Yansımalar / Sözün Özü başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 1.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.