Yansımalar-56


Ayrılığı ölüm yapan şey gönül evine ulaşan tâziye mesajlarıdır. (2023)

 

Evrensel bir düşün maskesini takan insan karakter tepesinden şehre bakamaz. (2023)

 

Kibarlık âcizlik değildir çünkü âcizlik mutlu etmez. (2023)

 

Bağlılığın kalbini eritiyorsa , buzulların merkezinde bile yaşasan,  aşk kapını çalmış demektir. (2023)

 

Yüreğine format atamayan beşer ahlâkın  temel olduğu  fıtrat hânesinde oturamaz. (2023)

 

Kibir nefsin en sevdiği ezgidir duyduğu an şaha kalkar. (2023)

 

Söz şiir olursa yıldızlaşır. (2023)

 

Yüreğini güneş görmüş bir su kabağında muhâfaza et ki ilerde kabak tadı vermesin. (2023)

 

Kimseyi küçük görme. En sâkin denizin bile dip akıntısı vardır. (2023)

 

Kimseyi kır/a/mayanların aldığı en büyük ödül(!)  yalnızlıktır. (2023)

 

 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-56 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 13.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.