Allahım ya sabır ! kusura bakmayın ama bu alkışlar beni rahatsız ediyor... Uyduruk planlarla Şerefleri maskaraya çeviren insanlar varya mesuliyetide günahlarıda boyunlarınadır. Allah Allah diye yalandan dillerinden düşmeyen nidalar varya boyunlarına ilmik ilmik dolanacak haberleri varmıdır ? hayatımın hiç bir döneminde fanatik olmadım ama benim babam bana öğretti, yeşil kamuflajlarıyla kan ter içinde karşıma dikilir ve bir insanın onuru ve gururu için yaşadığını söylerdi. kendisinin üstündeki bu elbiseleri taşımasının tek nedenide kendisinin ailesinin ve vatanının onurunu gururunu korumak adınadır... Ama bu duygulardan yoksun bencil yaratıklar, ne şan ne şeref ne onur ne gurur bıraktılar bu yangın yerinde. İçime düşen çaresizliğin ateşi ile kavrulurken hayatımın yirmi yılında öğrendiğim bütün değerleri hiçe saydı alkışçılar yazıklar olsun günahım, günahın, günahımız , günahları boyunlarında zincirlenecek hiçmi bilmezler ? Sen be hey insan evladı hiçmi düşünmezsin bu ülkede gerçek anlamda daha hukuki kuralları uygulayamıyorken, bu ülkede gerçek anlamda eğitimi alaşağı etmişken, bütün yolsuzlukları , bütün arsızlıkları, bütün namussuzlukları temizledinde sıra nerelere geldi ? ekonomiyi alt üst etmişken üretimi durma seviyesine getirip mevcut iharacat potansiyelin kat be kat altına inmişken, ithalatı bu ülkeyi Avrupanın açık pazarı haline getirecek kadar arttırıp insanlarını sadece tüketip yatıp karpuz büyütmeye teşvik ederken aklın nerelerde ki sıra ordu da diyorsun Yüce Rab sana o aklı verirken nasıl çalışmasını emretmiş acaba bende onu merak ediyorum... Ve diyorum ki yazıklar olsun senin yatakta ki bebeğine kadar korumak için kelle koltukta gezen bu adamların çabalarına yazıklar olsun sizin gibilere ... Siz ne benim gibi çocukların ne benim babam gibi babaların ne annam gibi anaların neler yaşadığını anlayabilirsiniz ne de bizim feryatlarımızı işite bilirsiniz yazıklar olsun sizin adınıza bizim adımıza hepimizin adına yaprak gibi ordan oraya sürüklenişlerimize yazıklar olsun hayatımızı sürgüne çevirmelerinize... Yazıklar Olsun! ŞUNU HATIRLAYIN TSK DEDİĞİNİZ KURUM BU ÜLKENİN BİR ORGANIDIR DAYANAĞIDIR EN ÖNEMLİSİ DESTEĞİDİR. ALDIĞI EMİRLER KENDİ İÇİNDENMİ SANIRSINIZ ? YANILIYORSUNUZ BU GÜNE KADAR GELEN HÜKÜMETLERDENDİR... SUÇLU VARSA HEPİMİZİN İÇİNDENDİR BUNU DÜŞÜNÜP DÖNÜP AYNAYA BİR BAKİN , BAKIN Kİ BELKİ YUKARDA Kİ YÜCE SİZE BİR İLHAM GÖDERİR DE BELKİ BİRAZ OLSUN YÜZÜNÜZ KIZARIR... ayıbın bu kadarıda fazla bütün tsk yı çoluk çocuk soyup soğana çevirip dikin bi meydana bu kadar yakmaz canımızı ...
( Yazıklar Olsun başlıklı yazı dilek-karaag tarafından 30.07.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu