RAMAZAN İLE ESRA DİYE 2 GENC VARMIŞ. BALIKESİR DE YAŞARLARKEN RAMAZAN DÜZDE  DE ÜNİVERSİTE Yİ KAZANMIŞ YAŞ 18 SEVDİĞİ KIZ İÇİN  BABASINA YALVARMIŞ. BABACIĞIM BEN ESRA İLE EVLENECEĞİM DEMİŞ.

 NAPSIN ANA BABA? BİRİCİK ERKEK EVLATLARI, ÜZERİNE TİTREDİKLERİ RAMAZAN İSTİYOR YA GERİSİ BOŞ.

  YALLAH DEYİP, ALLAH  NE VERDİYSE, SIKIŞTIKLARI YERDE ,GEÇİMLERİNE YARDIMCI OLURUZ DEYİP, ESRACIĞI, ALLAHIN EMRİ İLE İSTEMİŞLER.KIZ EVİ NAZEVİ NAZLANMIŞLAR.NAZLANDIKÇA KANI HIZLI AKAN RAAMAZAN KAÇIRACAĞIM SENİ DEMİŞ VE ESRAYI KAÇIRMIŞ.15 GÜN SONRA BARIŞ ÇUBUKLARI İÇİLİP AİLLELER YANYANA GELMİŞ VE NE GEREKİYORSA ÇEYİZLİK ALINMIŞ VE HEYECANLA 18 YAŞINDAKİ GENCLERİN DÜĞÜNLERİNİ YAPMIŞLAR.

EVLENME TARİHİNDEN 1 AY GEÇMEDEN RAMAZAN ÜNİVERSİTE SINAVINDA İKLİMLENDİRME BÖLÜMÜNÜ KAZANDIĞI İÇİN DÜZCE YE GİTMİŞLER. TERMİNAL DEN AYRILIŞ SAHNESİNİ GÖRENLER,ÖGRENCİ GÖNDEREN DİĞER AİLELER GÖZLERİNE İNANAMAMIŞ.OĞLUM BİZİM OĞLUMUZDA GİDİYOR AMA DURUP DURUP SENİN GİBİ ANAM DİYE SARILMIYOR DEDİĞİNDE BİR KISKANÇLIK KRİZİMİ İDİ SÖYLENENLER YOKSA ECEL ÖNCESİ SON KERE DÜNYEVİ OLARAK GÖRÜŞMEMİYDİ ANLAŞILMAZ. . BASMIŞ GİTMİŞLER ELİN MEMLEKETİNE.

 ORADAN EV TUTMUŞLAR , GÖSTERİŞTEN UZAK BASİT TAM BİR ÖĞRENCİ EVİ. BALIKESİR DE, TÜM EŞYALARİ İLE DÜZÜLEN,KENDİ EVLERİNDE HİÇ OTURMAMIŞLAR .        AİLEDEN İLK AYRILIK HÜZÜN VERMİŞ AMA DÜNYALAR  DOLUSU MUTLULUK KAYNAĞI  EVLİLİK BİRAZOLSUN DİNDİRMİŞ HÜZÜNLERİNİ....

VİZE ÖNCESİ  ARADAN GEÇEN ÜÇ HAFTA ANA-BABA ÖZLEMİ.. HAFTA SONU TATİLİNDE GETİRMİŞ KENDİLERİNİ BALIKESİR E...

 VE KEŞKE DÖNMESEYMİŞLER GERİYE KALSALARMIŞ BALIKESİRDE  4 GÜN DAHA..

 KAHROLASI O DEPREMİ GÖRMEYECEKLERDİ.YAŞATMAYACAKLARDI GERİDE BİRAKTIKLARINA O TARİF EDİLMEZ ACIYI. BAĞRI YANIK ANA BABA BACI BIRAKMAYACAK LARDI. AMA ECEL BU, YAKALADIMI, BIRAKMIYOR, KÖR TALİH,PENÇESİNİ GARİBANIN SIRTINDAN DÜŞÜRMÜYOR.

               VERİLEN EMEKLER ,ANILAR,KIZGINLIKAR,NEFRETLER ,SEVGİLER  HEPSİ BİR ANDA YOK OLUYOR.GERİYE BIRAKILAN GÖZYAŞALARI HARİÇ...

KAHROLASI DEPREM DEDİĞİMİZ, DOĞANIN İNTİKAMI DEĞİL ELBETTE, KATİL MÜTEAAHİTİN ONA RUHSATI VEREN İMAR MÜDÜRÜNÜN,ORAYI İMARA AÇAN HARİTA MÜHENDİSLERİNİN  SUİSTİMALLERİ...

KEŞKE ELLERİNE  BİRSİLAH ALIP SIKSAYDILAR. KAÇMA ŞANSINIZ OLURDU OYSA TONLARCA AĞIRLIK ÜZERİNİZE YIIKILRKEN ÖLÜMÜN ÇARESİZLİĞİ VE GERİDE BIRAKTIKLARINIZIN ÜZÜNTÜSÜ FİLM ŞERİDİ GİBİ SANİYENİN ONBİNDE BİR HIZI İLE GEÇİYORDU GÖZLERİNİZİN ÖNÜNDEN.

VE TÜRKİYE,PKK TERÖRÜ,TRAFİK TERÖRÜNDEN SONRA MÜTEAAHHİT TERÖRÜYLEDE TANIŞIRKEN ONBİNLERCE EVLADININ TOPRAKLAR ALTINDA KALMASINI DEHŞETLE SEYREDİYORDU ELİNDEN DUADAN BAŞKA BİR ŞEY GELMEDEN.MEKANLARI CENNET OLSUN MASUMLARIN.14.11.1999

( Küçük Bir Aşk Hikayesi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 14.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.