Anne olmadan önce ’ Çok özel bir duygu olması gerek...’ diye düşünürdüm hep anneliği...Evet... Hayatımızda ki o çok nadir özellerden birisiymiş meğer anne olmak...Hep uzaklarda, erişilmez sanırsın bazen hayal ettiklerini... Hüzünle ’ Kim bilir belki bir gün...* dediklerin, bir tebessüme bıraktı yerini, önceden * Belki* olan şimdiki gerçekler...Bazen, gözyaşlarımıza vuran ay ışığı oluveriyor yaşananlar, hiç hesapta olmayanlar…
Hani bir söz vardır…<< Kurduğun Hayalleri Ayazlar Yıksa da, Sen Hep Ümit Et Hayat Döner Sana >>
Çok doğru bir söz gerçekten...Hayatta hiç bir şey için asla ümidimizi yitirmeyelim Asla dudaklarımız da isyan olmasın…En karanlık gecenin bile sabahı aydınlık değil midir?....
Her ne kadar << Sabır, acıyı yudum yudum, içimize sindirmek >> olsa da….. Sadece SABIR VE ZAMAN….

*** ÖZELLERİM’ E ***

Bazı duygular vardır
Anlatılmaz yaşanır
Islanan gözlerde
Umutlar yeşerir
Gülümsediğinde
Güzelleşmeyen
Yüz var mıdır..?

Bir güne sığmayacak
Kadar özel
Her anını heyecan dolu
Yaşamak kadar güzel...

Bana
ANNELER GÜNÜNÜ
Ve her günümü
Anlamlı kılan
Bulutun hüznünü değil
Güneşin sıcaklığını
Yaşatan kızlarıma
’ Özellerim ’e
Çooook ama çok
Teşekkürler…

Gülsüm GÜLMEZ

<<... TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN...>>
( Anneler Günü " Özellerim'e..." başlıklı yazı Gülsüm Gülmez tarafından 5/9/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu