-Birinin hayatından gitmek neden zordur ?
Yada anılar ve yürekte ki ask mı engel olur ?
-Ben birinin hayatından çekilmeyi incecik bir ipte düsmeden yürümeye benzetiyorum.
Bazı insanlar o ipten düser düsmez ipin sonuna gitmekten vazgeçerler, Bu unutmak istemedigi anlamına gelir.
Burdaki ipten düsme olayı sevgilini yada sevdigin birini hatırlatan resim yada isim olabilir.
Bazıları da düserler vaz geçmeyi düsünürler,
ama düstüklerinde bir iz kalır bedende bu durum da kalpteki acı, ask, nefret ve affetmeme duygusudur. Bu acı yüzünden o incecik ipe çıkar düse kalka ipin sonuna gideriz. Bu arada bu düsmeler de unutamamaktır unutsanda arada sırada hatırlamaktır.
-Ben ipi düsmeden yürümenizi ve hayata daha dinç geri dönmenizi tavsiye ederim.
Hayat zor olsada insan oglunun görevi zoru basarmak diyilmidir ?
( Hayat başlıklı yazı sevilay-tura tarafından 14.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.