ŞAİRİ AZAM NE DEMİŞSE O

Eski Türkçede tabar derlermiş davara.

 

Bizde namı büyük şair Abdülhak hamit, şairi azam yazmış bu konuda

Tabiatı, kır ortamını ve kadınları çok severmiş rahmetli.

Çobanları, davarları, mal olanıda sever ve yazarmış.

Konu ile ilgili yazmak, istedik izin aldık.

Makamında oturmuş dernek başkanı, şikayetin bini bir para dinliyoruz.

Hayvancılık yapıyoruz çoban bulamıyoruz diyor.çok para veriyoruz diyor .

Bizde çobanız arkadaş devlet desteğini saymıyorsun diyoruz.

Suratını asıyor.bazı yerde küçükbaş, bazı yerde büyükbaş, bazı yerde hepsine

Davar diyoruz.bu gün kibarız mal diyoruz. Biliyorsunuz.

Kepenek ve kavalı ben temin ediyorum.afganistan’dan çoban getirin.bekliyoruz.

 

( Şairi Azam Ne Demişse O başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 5/8/2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu