1 Bu Yüzden Seviştik Kan Revan İçinde Son Defa
Bu Yüzden Seviştik Kan Revan İçinde Son Defa


içimdeki notaları söktüre söktüre söylettim kendime

Bir derde deva olma niyetinde olmadan yaparken bestemi, bir güfte ekledim sağına bir de duraksama tam soluna, bir es tam soluna...

Havanın sıcaklığı yakıp yıkarken tüm iliklerimi,

Ah bir esse

Ah bir esse rüzgarın son söylediği parçamsı burkulmalar;

Alıp götürse bir göç hesabından en kalabalık yalnızlıklara.

Yüreğimi alıp giderken yanımda,

Kalkanım mıydı yoksa...

Yüreğini alıp giderken yanında,

Silahın o muydu yoksa...

Bir savaş hesabından seviştim son defa seninle, yoksa yürekler yoktu yanımızda biliyorsun.

Hani bir göç hesabından savaşlarda şehit düşmüştü ya yürekler, işte o an bir tarihi başlattık hiç bilmeden.

Belki de

Bilemeden...

Sevişirken yüz kırıntılarım cenaze namazımdır yüreğine, gidişimse bir yürek yokluğudur bedeninde..

Üzgünüm,

Belki de

Hırçınım...

Belli ki bilemeden bırakmışız yüreğimizi acımasız savaşlara

Belki de bu yüzden seviştik savaş hesabından son defa...
( Bu Yüzden Seviştik Kan Revan İçinde Son Defa başlıklı yazı Namüsait Yazılar tarafından 18.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.