Tek Çift..
Tek Çift..

     Çift sayı gibidir sevgi..
Sevdiği birinden ayrıldığı, bir anlamda sevdiği kişiyle ikiye bölündüğü zaman fazla zarar görmez insan, yine kendisi olarak kalır..

     Ama aşk tek sayı gibidir..
Birbirine aşık iki insan ayrıldığı zaman bütünleşip tekleşmiş kalpleri ve ruhları tam olarak bölünemez ve ikisinden birer parça bir diğerinde kalır.. O yüzden ayrılan aşıklar ayrıldıklarıyla tekrar bir araya gelmedikçe hep küsüratlı, hep buçuk, hep eksik, hep yarım kalırlar.. ''Teselliyi başkasında aramak'' beyhude bir çaba, ''Teselliyi başkasında bulmak'' çocukları bile avutamayacak masum bir yalandır.. Çünkü ayrılanlar bir daha asla tam olamazlar..             

Gece gökyüzüne uzanıp
Yıldızları tutacağım iki elimle
Ve bastıracağım göğsüme sımsıkı
Ben yıldız olacağım, 
Yıldızlar ben olacak
Ama sensiz..
Birşeyler hep eksik kalacak..

                                           Hakan KILDIR
( Tek Çift.. başlıklı yazı Hakan KILDIR tarafından 7.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.