Silgisizce Haberler

Havada  dolaşan  internet  ve telefon sinyallerinden mi yoksa  artık gözleri iyi görmüyor mu  bilinmez... okunu sağa sola rast gele  atan Eros  yüzünden Türk milletinin aşk trafiği karıştı....Eros un  çoktan  işten el çektirmesi gerekiyordu...bu gidişle  iyice raydan çıkan aşk sistemini düzeltmek için ne Leylanın ne Mecnun un ne de Aslıyla Keremin  gücü yetmeyecek... şimdi  soruyorum eros a  hadi  bir okunu kıza attın diğerini de  o yakışıklı oğlana attın,bir de kızın arkadaşına niye atıyorsun.....hadi bunu da geçtim dün Kadıköy sahilinde ok fırlattığın kadın 70 yaşında  oku biraz hızlı atsan  zaten dünya değiştirecek  ,25 yaşındaki  delikanlıya  aynı oku neden saplıyorsun .... Üstelik adam evli  erosum evli ,hani evli çocuklu  diye şarkısı da var... ....   sana bu oklar çok geldi sanırım bir alana bir bedava hesabı  tik toklar da  dağıtıyorsun...erosum her şeyi geçtim...aynı anda cinsiyet gözetmeksizin atıp yok ben onu kadın sanmıştım saçı arkadan bağlıydı demek ne demek...dünyanın dengesini  bozma henüz iki erkekten bir canlı türemiyor...insan ırkı yok olacak...atmaya devam ediyorsun öyle mi...... kadın evli, adam bekar zaten  buna ok atmana gerek  yok  ....ok ziyanı kadının kocası  nasılsa sokak ortasında kadını vurur. ....bak bunun sonu yine bize patlayacak    bütün gün  Esra Erol da DNA sonuçlarını bekleyeceğiz... atma  eros  atma .....

 Son  dakika..

Ajanstan gelen bilgiye göre eros galata kulesine çarptı...olacağı da buydu....

 

silgisizce haberler 

 

( Silgisizce Haberler başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 6.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.