Bu dünyanın şiiri, kalmamalı dünyada
Her bir şey zeval bulur, şiir kalır dünyada.

Dünya kadar şiir yazarsınız da bir türlü dünyanın şiirini yazamayabilirsiniz derim kendime zaman zaman.

Yine zaman zaman yazdığım şiirlerde dünya kelimesini de kullanırım ama, dünya şiir günü kelimelerinin üçünü bir arada kullanmak hayatımda çok fazla nasip olmamış olabilir. Nasip meselesi olunca fazla zorlamaya gelmez. Olduğu kadar, olduğu da olmadığı da kader aslında.

Dünyanın şiiri olsa ne olacak ki, dünya malı dünyada kalır demişler ya o hesap, dünyanın şiiri de dünyada kalır. Dünyada kalıcı olmayan şiirler yazmalıyım galiba!

Dünya Şiir Günümüz ve şiir okuduğumuz, şiir yazdığımız her günümüz kutlu, mutlu ve umutlu olsun cümlemize.
Saygılarımla

Murat Kahraman Murâdî
21.03.2024/İst.

( Dünya Şiir Günü başlıklı yazı Murat Kahraman tarafından 22.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.