''Antalya’nın Kumluca ilçesinde tavuk döner yapıp satan Vedat Yavuzer, eşinin önerisiyle mantar döner yapmaya karar verdi. Yavuzer, bölgede iklim şartlarına göre kasım, aralık ve ocak aylarında ormanda doğal olarak yetişen Kanlıca mantarından döner yaptı. Tavuk döner bittikten sonra akşam saatlerinde döner ocağına mantar takan Yavuzer, Türkiye’de de ilk defa deneyen isim oldu.'' BASINDAN


Et döner hindi döner tavuk döner ve balık dönerden sonra şimdide Mantar Döner çıkmış. Heyoooo ne kadar mutlu oldum.


Döner konusunda büyük bir eksikliği giderecektir Mantar Döner... Ülkemizdeki bu büyük eksikliği görüp de Mantar Döneri icat eden sayın pek bir muhterem mucit, ülkemize ne kadar büyük bir katkı yaptığınız belki yıllar yıllar sonra anlaşılacaktır, ama siz yine de ümidinizi yitirmeyiniz anlaşılmak için. Anlayanlar beri gelsin, anlamayanlar utansın...


Bundan sonra artık her şeyin dönerini bir şekilde yapacaktır benim necip milletim. Döner konusunda elinden bir uçan bir de kaçan bile kurtulmayacaktır. Döner deyip de geçmeyin, dönmüyor olsaydı bir şişin ucunda zaten döner değil de dönmez olurdu adı... Vay beeee! Ben de ne veciz bir cümle kurdum tarihe geçecek neredeyse...


Bekleyin bakalım bende beklemekteyim sizin gibi. Yakında patates döner, patlıcan döner, biber döner, soğan döner, fasulye döner, ahtapot döner, karides döner, kabak döner, havuç döner gibi döner çeşitleri necip milletimin lokanta ustaları tarafından bir şekilde piyasaya sürülecek ve vatandaşlarımız ile bir şekilde tanıştırılacaktır...


Bizler Karadenizliyiz varsa yoksa et döner bir de Çağ Kebabı onlardan asla vaz geçmeyiz. O balık döner, hindi döner ve de yeni icat edilen mantar döner yavru yemekler, yavru dönerler sınıfına giriyor bunu da unutmayalım. Dönerse sizindir hatta bizimdir, dönmezse bırakın gitsin artık nereye giderse... Bir bakarsınız ülke çapında çoğalır Mantar Döner yapanlar, mantarlarda o uzun şişlerde dönerde döner durur...

( Mantarda Döner Bir Gün başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.