Kaçma benden ey can göster yüzünü,

Kaçma benden ey can göster yüzünü, 
Açtım kollarımı gel hele hele.
Yıllardır içime çökmüş hüzünü,
Bir tebessümünle sil hele hele.

Garibim fakirim maddeden yana,
Gönül membağımdan iç kana kana,
Sevgiden başka şey sunamam sana,
Asma suratını gül hele hele.

Bilmem ki Mecnun’la bahtım aynımı,
Irama sinemden ısıt koynumu,
Bundan gayrı bükük koma boynumu
İnsaflı bir aşık ol hele hele.

Maşuku kandırmak kolay mı öyle,
Sevdadan dem vuran şarkılar söyle,
Gönlümün köşkünü kıblegah eyle,
Aşkın namazını kıl hele hele.

Yanağınla söndür şu yanan bağrı,
Hiç turna eşinden olur mu ayrı,
Hayalle yaşarken uyandır gayrı,
Rüyamı yarıdan böl hele hele.

Fatih Coşgun 
Şiiri Değerlendirin
 
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
 HELE HELE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?


 Yorumlar
Bu şiire henüz yorum yazılmamış.
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
( Hele Hele başlıklı yazı Fatih Coşgun tarafından 6.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.