Cumhuriyetimizin 100. Yılında Şiir Serpintileri
Değerli kalemdaşlarım,

İlk yedi kitabım sık aralıklar ile çıkmıştı, yılda iki kitap gibi, şimdilerde kitapçılarda çoğu tükendi, son çıkan kitabımdan bu yana iki buçuk yıl geçti, şiir sever dostlarım soruyorlardı, Hocam yeni kitap hala çıkmadı mı, ben de yakında çıkacak diyordum ve nihayet yeni kitap dosyamın, 29 Ekim sabahı önsözünü de tamamladım, sonuçta Artshop Yayıncılığın değerli katkıları ile “Cumhuriyetimizin 100. Yılında Şiir Serpintileri” adı ile, sekizinci şiir kitabım, iki gün önce basıldı ve matbaadan çıktı, bana, tüm internet kitapçılarında bulmak kolay dendi, bulamazsanız eğer, ben bir kitap, sizin için ayırdım, yani bulabilirim, kitap 100. Yıl adını taşıdığı için, kurtuluş savaşını kazanan, minnetle andığımız, cumhuriyeti kurup bize emanet edenlerin yas ve bayram günleri ile ilgili, 10 Kasım, 23 Nisan, 29 Ekim, 30 Ağustos, Cumhuriyet Bayramı şiirlerim kitapta ve Cumhuriyetimizin 100. Yıl Şarkısı, kitabın arka kapağında yerini aldı, kitaptaki diğer şiirlerim, siz beni tanıyorsunuz, bazısı ironik bazısı protest, kimi felsefi ve düşündüren çoğu gülümseten şiirler, siz edebiyat ve şiir sever dostlarım, toplam atmış şiirim için seviniyorum, baş uçlarınızdaki kitaplıkta, önceki kitaplarımın yanında, yeni kitabımın içinde okunmak için sizi bekliyor olacaklar...

Saygı ve selamlarımla...
Dr Barbaros İrdelmen
( Cumhuriyetimizin 100. Yılında Şiir Serpintileri başlıklı yazı Şair Baba tarafından 23.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.