Siz de zaman zaman görüyorsunuzdur kamera şakası yapıyoruz diye yapılan ya da buna benzeyen ilgi çekmek için yapılan şaklabanlıkları... Ben gördükçe kin ve nefret duyuyorum artık, siz de nasıl duygular oluyor?


Adamın birisi ''Kamera Şakacı'' elinde yaş pasta, karşıdan gelen adamın suratına şaaaap diye yapıştırıyor. Adam şok durumunda. Bazısı kovalıyor yakalamaya çalışıyor adam kaçarken, bazısı küfür ediyor. Zannetmiyorum ki bunu yapan inançlı bir insan olsun. Yoksa elinde tuttuğunun bir nimet olduğunun farkında da değil mi? Anlamak zor gerçekten...


Yine başka bir adam elinde bir kağıt gelen geçene zorla bu kağıdı vermeye çalışıyor. Kimisi kağıdı alıyor, kimisi de almıyor, almak istemiyor, almak istemeyenlerin kıçına da tekme savuruyor. İçlerinden bir tanesi de çıkıp ''Sen bana bunu almadım diye nasıl tekme savurursun.'' diyemiyor...


Salakça cinsel tercihini açıklayan bir milli voleybolcu, sanki biz çok bilmek istiyormuşuz, bizi çok ilgilendiriyormuş gibi lüzumsuz hareketler...


Bir bilgisayar markasına insan neden bir Budizm Terimini isim olarak seçer ki? Anlamak gerçekten zor. Yoksa Budistlerin teknoloji ile iç içe olduklarını anlatmak mı istiyorlar? Ondan olsa gerek...


Yollarda bir dolu motosiklet ve tornet tip skooter dedikleri araçlar. Motosiklet sürücüleri ehliyetli ve kasklı olmalarına rağmen ışıklara bir türlü uymuyorlar, uymak istemiyorlar... Hakeza Skotter kullananlarda bir kişi binmeleri gereken aletlere yerine göre iki üç hatta dörde kadar binmeye kalkıyorlar... Bir bu işi yapanlar bir de bilinçli olması gereken üniversite talebeleri, gerçekten çok düşündürücü...


Gırtlağına kadar alkol alıp trafiğe çıkmış bir dolu zirzop, alkol metreye üflememek için bin takla atıyor. Polise hakaretler, sonrasında ''Sen benim kim olduğumu biliyor musun muhabbetleri.'' Geçen senelerde savcı olduğunu söyleyip tehditler savuran birisi ki gerçek savcıymış, işten el çektirildi... Basın Mensuplarına durmadan tehditler, çekme kardeşim cümleleri küfürler ile beraber... Artık sıkıyor ve yoruyor bizi bu insanlar gerçekten...

( Sıkıyor Ve Yoruyor Bu İnsanlar Bizi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.08.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.