Resmen Uyusturucuya Tav Ve Talip Olurken Almanya 2

Kanun kaide usül adap ve kurallarini kendilerinin belirledigi süper marketlenmis alim satim borsa ve piyasalarinin miktarina ölcüsüne vadesine gecerliligine kabulüne pazar dolasimina tezgah cazibesine veya toptan hic yerine konulup hepten yok saymalarina soyan sömürenlerin  sartlayip kosullandirdigi ZORUNLU TÜKETiMLERiN vitrinleyip modelledigi INSANCIK morgunu yasiyor ve yasatiyoruz artik.

 

Ilimin bilimin egitimin ulasimin sagligin gidanin güvenligin inancin itibarin hukukun tüm SOSYAL ve toplumsal alanlari yagma -yikim haramiligi keyfiyetine ÖZELLESTiRiLEREK kamu yetkisi ve otoritesini bütün hak irade dirayet karar kanun düzen yaptirim kaynak kurum birim  ve imkanlariyla soyan sömürenlerin sinirsiz sorgusuz ayricalikli ve seckin imtiyazliligina SÜR SALTANTLIK mülkiyeti olarak cullanip cökmeyi kaniksayip kabul gören Cikar Güdümü güruhu ve LiYAKATSiZLiK HÜKÜMRANLIGI, kendinden baska hic bir farkli yasam talebine bildirimine  ve beklentisine karsilik vermeyen kurdugu ve hükümranlik sultasinin zenginlik sermayesi bildigi baski korku dehset sefalet yoksulluk caresizlik cahillik acizlik zorbalik siddet nefret ayrisma catisma haram talan vurgun aykiriliklarini dogal olagan  tekdüzege sinmis susmus kalabaliklar yiginini depolayip kullanim ihtiyacina göre sosyal facia dogum ölümlerini güncellerken, celiskilerin sorunlarin kendi kaderine terkinde cürüdükce catirdayan kendi kacinilmaz sonunu da beraber ve birlikte örer ve örgütlerler.

Ki , evet…iradesi yetkisi akli fikri duygusu deneyimi algisi duyarliligi hayali egitimi degeri birikimi ve katilimciligi özgür ve özgün etkinlikte olana hayat tabiat ve insanlik; sürekli iyiye ve güzele dogru DEGISKENLIKLERIN sahici gercekci saygin ve onurlu bir parcasidir.

 

Fakat kendini kul kurban görenlerin keyfiyet sultasina amade ve hic bir itiraza tepkiye duyarliliga düsünceye duyguya sanata kültüre ilgiye ve iletisime iradesi ve dirayeti yrtmeyen her emrivakiligin bagimli güdümlüsü yapay ve YAPMACIK ( yapay zeka cagi msterisi ve tüketicisi ) insan modelinin hic bir etkin yetkin kimlik ve kisilik bildirimi yoktur. Tam aksine tüm bunlardan sirayla dagilmis dönüsmüs baskalasmis ve bozulmus ; özendiggi imrentilere benzesmeye direncini bagisikligini aklini cesaretini tecrübesini sorumlulugunu bellegini zekasini samimiyetini terketmenin ve vazgecmenin kulu kuklasi olarak, harcayip tükettigi ve harcanarak tükendigi piyasa pazarinin istismarina soygununa tecavüzüne sömürüsüne hirsina yarisina uygun ve elverisliligin dürtü güdümlerini, algi yönetimlerinin ve afyon bagimliliklarini tümüyle kaybedilmis bir hayatin insanlik ölümü olarak kusursuz ve mükkemmellige mezun olmaya calisilir.

Ekonomik kazanim ve birikimlerini sosyal siyasal felsefi yahut kültür-sanatsal erisimlerle gelistirip büyütemeyen hic bir ilerleyisin saglan dünyali ve toplumsal dayanakli alt yapisi yoktur. Ve üste süslü gösterisli tabakalasarak zümrelenen veya siniflanan cöreklenmis cullanmis imtiyazci ve ayricalikli güruhun yagma yikimlar faturasiyla boyanmis bezenmis ve  kendinden baska hic bir hayat gercekligini göstermeyen dünya gercekliginden kopuklugu tayin ve tespit ettigi LEVHA BILDIRiMLERi`nin asla yalanci mumlarin bile göz kamastirdigi zifir zindan karanliklar ötesinden ve ilerisinden ( ilkel bencil bagnaz yobaz tahammülsüz doyumsuz saplantili kindar kutuplayici ayristirici gerici zorba dikta cag ve insanlik disi ) inanilir güvenilir gercekligi ve devamliligi yoktur.

 

Bu bakimdanda erteledigi öteledigi görmezden geldigi baskiladigi yok saydigi ilgisiz ve duyarsiz kaldigi bütün sorunlarla BAGIMLILIKLARIYLA UYUSMUS KANIKSAMIS toplumsal sinmisligin ve suskunlugun yaygin yerlesik düzenine hayat pahaliligini artik kimsenin kontrol edip sorgulamadigi; devlet kurum birim imkan ve yetkilerini bütün soyan sömüren patron tanrilara özellestiren zorbaligi hükümdak ve hakim kilarak sefaleti cehaleti zavalliligi rica-minnet mutluluk dilimleri umudu ve hayaliyle topyekün insanligin YAPAY ZEKA CAGI mezarligina depolanip defnedildigi…

Nitekimde ve diger taraftan demistik ki…:

Böylelikle artik hayatin bütün alan birim kurum iliski ve iletisim alanlarinda sürekli patron tanrilarinin kosulsuz itaatine kul köle yozlasmayii yitikligi ezikligi yoklugu ve yoksullugu artirarak  fiyatlarin kimse tarafindan kontrol etmedigi sinirsiz sorgusuz BAGIMLILIKLARIN daim devran düzenini saglayan;  soyan sömürenler toplami banka, borsa, mafya, holding, medya menfaat ve ganimetine YABANCI DÜSMANI Hitlerciligi Demokrasi oynatan dükkanin ortak serviscisi de yaparak bütün sosyal siyasal ekonomik ve kültürel cöküsün kusursuz istismarini örtbas etme afyonculugu yapma yol ve niyetinde; -tipki adaleti özgürlügü egitimi esitligi insanligi ve insanlik degerlerini  düzen haydut haramileri hesabina yerle bir ederken karakterinin geregi evlerinde insan yakan Nazi`leri alttan alta fonlayarak yangin bildirme aletlerini care gördügü gibi-  somut sorunlarla ugrasmak yerine IRKCILIGI ve  yabanci düsmanligini kiskirtip kudurtan vitrin camindan; hem SAGLIK hem de TARIM BAKANLIGININ ( Lauterbach-  Cem Özdemir katkisi talimati takdiri tertibi ve el birliginin ) özel tanitimlariyla kendi kaderine terkedilen toplumsal mutsuzluk ve memnuniniyetsizlige tam tesekküllü tepkisiz iradesiz ve itirazsiz kabulün hükmünü dayatarak, toplum genisligindeki herkesi baskilandiklari sorunlar sarmalina UYUSUP AFYONLANSINLAR operasyonuyla, diger benzer YUROP ülkelerinde mevcutlu labaratuar calismalarini özenen marifet aktarim nispetinden, UYUSTURUCU üretme ve kullanma serbestligini özel kanunla serbest kildi Almanya .

Diger taraftan ve nitekim…:

Türkiye özelindeyse zaten trafik bu ve benzerlerine hepten tümden basina buyruklugun yol hat serit güzergah ve keyfiyetine bagli, viziiir vizir haram viran  narkotik butik yesil isiktaydi zati .

 

Nitekim de ve diger taraftan…:

Ve ebediyen INSANDAN sonraya-erteye tehirli burada, inancinin itibarinin kisiliginin ve kimliginin bütün özgün degerleri durumundaki sonsuz yenilgi ve kayiplarla degersizlik  yetersizlik muhtaclik hiclik eziklik madurluk örenlerini ve acziyetini büyüterek sürekli eksilen ve bozulan yoksunlugun kokusmus cürümüs ölümcül katman ve kabuklarina susup sinen; ve kendine patron tanrilasmis haydut harami buyruklarinin olumsuzluklar külliyatiyla doyup beslenen yilgin yorgun kacak bitik soyulmus sömürülmüs korku kahir ecir cile eziyet delik desiklikler hücresinde ve siddet sarmalinda; saniyelerle depresip oynasan her yamadan sökülmüs dikilmis karma karisik his duygu ve duyum savruluslariyla, REKLAM dakikalari kadar bile degildir gerek yilda bir bayram sevinci gerek günlük gündelik mutluluk ihtiyaci harap viran olmus insanlik ölümünün.

 

 

Seyfi Karaca………Nisan / 23

( Resmen Uyusturucuya Tav Ve Talip Olurken Almanya 2 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 19.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.