Bil Kardeşim!

İndiği insanı, âlemlere rahmet
İndiği şehri, şehirlerin anası
İndiği ayı, on bir ayın sultanı
İndiği geceyi, bin aydan hayırlı bir gece yapan vahiy sana inince seni ne yapar hiç düşündün mü? Öyleyse düşün kardeşim!

Vahyin indiği/dokunduğu her an, her yer, her insan değer kazanır.  Bunu iyi bil kardeşim!

Vahyi aklına, düşüncene, davranışına, ahlakına ve hayatına indirdiğin, vahiyle hayatına yön verdiğin her an kadirli, değerli ve kıymetli olur. Bil kardeşim!

Vahyin amacı zamana değer katmak mı? Aya, geceye, mekâna değer katmak mı?
Elbette hayır!
Vahiy insanlığa değer katmak için, yol göstermek için indirildi. İnsanlığı karanlıklardan aydınlığa çıkarmak indirildi. Sana bana hepimize yol göstermek için indirildi. Bil kardeşim!

Kur'an'a göre attığın bir adım Kur'an'a göre atmadığın bin adımdan daha hayırlıdır. 
Kur'an'ı Kerim'in ilke ve değerlerine göre yaşadığın bir gece buna göre yaşamadığın bin aydan daha hayırlıdır. 
Kur'an'ın emir ve yasaklarına göre yaşadığın bir gün Kur'an'dan uzak yaşadığın bir ömürden daha değerlidir. Bunları böyle bil kardeşim!

Karanlıklardan, bunalımlardan, kimlik krizinden kurtulmak, aydınlığa çıkmak ister misin?
Gizli açık her türlü şirkten, küfürden, nifaktan, günahtan,  kirden arınmak ister misin?
Hayatına anlam katmak, şan, şeref, izzet ve değer kazanmak ister misin? 
Gaflet uykusundan uyanmak, yeniden dirilmek ister misin?
Dertlerine, sıkıntılarına, sorunlarına çare bulmak ister misin?
Velhasıl dünya ve ahiretini kurtarmak ister misin?
O halde Allah'ın uzattığı Kur'an ipine sımsıkı sarıl kardeşim!

Allah'ın ayetlerini ağır ağır, sindire sindire, anlaya anlaya, düşüne düşüne okuman gerektiğini bil kardeşim?

Artık ölülere değil dirilere ve kendine okuyacağını bil kardeşim!

Gökten inen bahar yağmurlarının çorak toprakları yeşerttiği gibi vahyin de çöle dönmüş yüreğini yeşertip dirilteceğini bil kardeşim! 

Allah'ın affedici olduğunu, affı sevdiğini ve samimi bir tövbe ile Allah'a yöneldiğin takdirde Allah'ın seni de affedeceğini bil kardeşim!

Ve hiçbir günah Allah'ın rahmetinden büyük değildir. Bunu da bil kardeşim!

( Bil Kardeşim başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 7.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.