Bu Hayatta En Çok Neyi Öğrendin Derseniz
Bu hayatta en çok neyi öğrendin derseniz?

Öğrenmeyi öğrendim. Öğrendikçe büyüdüm. Büyüdükçe öğrendim. Öğrendikçe bilgim arttı ama bilgisizliğim daha çok arttı. Çünkü öğrendikçe anladım bilmediklerimi. 
Ve öğrendikçe anladım öğrendiklerimin okyanusta bir damla olduğunu... 

Büyüdükçe öğrendim konuşmayı, okumayı, yazmayı, sevmeyi, susmayı, acıyı daha nicelerini...

Öğrenmenin sonunun olmadığını öğrendim.
Öğrenmeyi bırakınca hayatın anlamsızlaştığını öğrendim. 

Yaşamanın öğrenmek, öğrenmenin yaşamak olduğunu öğrendim. Öğrenmeyi bırakınca öleceğimi öğrendim.

Bu hayatta en çok öğrendikçe hiçbir şey bilmediğimi öğrendim.
( Bu Hayatta En Çok Neyi Öğrendin Derseniz başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 5.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.