A4 kağıdıyla tükenmez kalemi eline almış hafifçe  dirseğini duvara dayayarak bir şeyler yazmaya çalışıyor.Hem öfkeli görünüyor hem masum,ne yaptığını soranlara aldırmadan,okula yeni başlamış yazmayı öğrenmeye çalışan ilkokul talebeleri gibi eğik eğik çizgiler çekmeye devam ediyor.

-Birileriyle kavga  mı ettin?
-Hayır,çalışmak istemiyorum istifa edeceğim.
-Başka  yerden iş mi buldun yoksa yüksek maaşlı?
-Yoo,bulmadım.
-Kız,saçmalama,iki yıllık tazminatın ne olacak?
-Onu da istemiyorum,onların olsun.Hakkınızı  helal edin ya görüşürüz ya görüşemeyiz.

Kısa sürede etrafını saran iş arkadaşları o kadar inanmıştı ki kimileri ikna edebilmek için çabalıyor  kimileri ise gözyaşlarına hakim olamıyordu.

Müdür beyin odasına birkaç adım kalmıştı,elindeki kağıdı yırtıp arkadaşlarına dönerek şöyle diyordu:

-Bugün 1 Nisan unuttunuz mu,şaka yaptım adettir ama bu kadar sevildiğimi bilmiyordum ve  ben de sizleri çok seviyorum arkadaşlar.
( 1 Nisan başlıklı yazı berberce tarafından 3.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.