İnsan Kötüyse Din Mi Suçlu!
İNSAN KÖTÜYSE DİN Mİ SUÇLU!


Müslüman ama diyerek  İslam'a mal edenler ! İslam mı diyor hile yap çal çırp, yalan söyle?

İnsanın içinde yoksa insanlık ve de Allah korkusu, merhamet, vicdan, Müslüman  gibi görünmesine bakarak hüküm verme.

Müslümanım diyerek kötü işler yapanlardır suçlu olanlar. Dini İslam yazdığı için kimliğinde, din mi suçlu?

İslam dininin istediğini yapmıyor kendi istediğini yapıyorsa, kalbine İslamı yerleştirmemişse, insandır suçlu. 

Elin çalıyorsa o elini aklın yönetiyor, dilin nefret kusuyorsa dilini aklın yönetiyor. Sahip çık aklına kendini suçla, kurallarını uygulamadığın Allah'ın dini İslam'ı suçlama.


Kalbi hazan 
18. 02. 2023


( İnsan Kötüyse Din Mi Suçlu! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 18.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.