Yazması da okunması da söylenmesi  de çok hoş geliyor tabi eğitim tutkunu olanlara,benim gibi.Bilemiyorum bu bir hastalık mıdır, alışkanlık mıdır,bağımlılık mıdır?Yıllar oldu liseden mezun olalı ama ben okumak ve yazmaktan kopamadım çünkü bizim dönemlerimizde tarih öğretmenlerimiz tarihçi,edebiyat öğretmenlerimiz edebiyatçı,felsefe öğretmenlerimiz filozof  gibiydi,yani temellerimiz sağlamdı, eğitimde birinci şart kalite idi,zamanla ağır ağır herşey bitti veya bitirildi.

Azmin elinden ne kurtulmuş ki?İçimde bir boşluk hissediyordum ve askerden sonra kararımı verdim, üniversite imtihanına  girdim, kazandım,açıktan dört yıllık lisans programına yerleştim ve mezun oldum.

Asla büyük konuşmamak lazımmış ben büyük konuştum:"Bir daha sınava girmeyeceğim,okumayacağım."

Aradan yine yıllar geçti dayanamadım ikinci üniversiteye kaydoldum,bir işe başlamak güç,başladın mı bitmeye mahkum oluyor.

Aç oluruz tokluğumuz bitmiştir, tok oluruz açlığımız bitmiştir.

Bu da yetmedi,yüksek lisansa başvurdum ve geçen hafta hayalini kurduğum bölüme yerleştim ancak kaydolmadım.Niye mi?

Sağlık herşeyden önce gelir,yaşadığımız bu kara günlerde ben kariyer düşünemem,sınavlara çalışamam,mutlu olamam;yüksek lisans için ödeyeceğim kayıt ücretini  depremzede kardeşlerimize bağışlayacağım.

Buradan bir çağrı yapmak istiyorum tüm üniversitelerimize, dönemlik harç ücretlerini Türkiye'nin tamamında olmasa bile deprem olan 10 ilimizden  lütfen kaldırınız,çocuklar bizim yarınlarımız...

O bölgede  yaşayan çocuklarımızın;

Ehliyet sınavı  ücretlerinin,

Üniversite sınavı ücretinin,

Kpss sınavı  ücretlerinin kaldırılmasını istiyorum tüm öğretmen ve akademisyenlerimizin bana hak vereceklerini umuyorum.

 Hatta bu sınavlara girecek öğrencilerimize o gün ulaşım da ücretsiz olsun.

Hoşçakalın.
( Yüksek Lisans başlıklı yazı berberce tarafından 14.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.