İnancı sağlam biri için aslinda bu bir uyarı ve büyük bir ders.
  Şüpesiz yaratıcı her şeyin en iyisini bilir ve en güzelini yapar.
  Şehitlik mertebesidir bir mümin için kayip...
  En güzel teselli odur bizler için ....
  Alev alev yanan gönle su serpiştirmektir bu...
  Enkaz başinda beklerken umudun umududur cennet müjdesi ...
    Dünya ocaği başina yikilmiştir aslında üç sabı çocuk ve hayat arkadaşi.. DNN ile tanınacak şekilde ailesi...
    İçi yanar köz olur katıdır duyguları 
    Rabbi bir dayanma gücü verir ve o yığintinin için de naşini bulduğuna sevinir ...
    Bir mezarı olacak diye bakar olaya...
    Oysa küçük kıyameti yaşamıştir o...
    Mahşer i bekler büyük bir sabırla ...
    İnanır ki kendini karşilayacak o çocuklar 
    Ellerinde çiceklerle cennet bahsesinde ....
( Cennette Bekleyen Üç Çicek başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 13.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.