Bir hafta önce  çok sevdiğim erkek  arkadaşımla sözleşmiştik,izinli günümüzde  kafede buluşup çay içecek ve  sohbet edecektik,her nedense  bana inanmıyordu.
-Gelmezsin sen.
-Gelirim abi,beni ara,on dakika içerisinde oradayım,evime çok yakın kafe.
-Bak,masrafa sokarım.
-Canın sağ olsun abi,ne yersen ye,ne içersen iç helal olsun.
-Son kez soruyorum,kıvırmak yok.
-Asla,sana ziyafet çekeceğim göreceksin.

O gün geldi ama hiç de iyi gelmedi sevgili arkadaşım;açlık,susuzluk,acı,çaresizlik,gözyaşı ve ölümle geldi.Geceleyin herkesin derin uykuda olduğu vakit,iki büyük depremle,10 ilimiz yerle bir oldu;yetim kalanlar,öksüz kalanlar,yaralılar,yaşlılar,hastalar,çocuklar,donanlar...

Senden  özür diliyorum, verdiğim sözde duramadığım için ama enkaz  altında kurtarılmayı bekleyen binlerce insanlarımız, soğuk hava şartlarına rağmen canla başla çalışan görevlilerimiz ve sıra sıra defnedilmeyi bekleyen  cenazelerimiz varken seninle oturup çay içemem,bana istediğini söyleyebilirsin.
( Çay Ismarlama başlıklı yazı berberce tarafından 9.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.