Gece yürüyüşünden sonra hem dinlenmek hem sohbet etmek hem de bir  bardak çay içmek için kavşağın yanında,pansiyonun ise tam karşısındaki buraların meşhur börekçisine gittik ve konuşmaya başladık arkadaşla.

40-45  yaşlarında,hafif kilolu,siyah  elbiseli ve orta boylu bir kadın masamıza  gelip yalvarmaya başladı:
"Allah aşkına yardım edin abiler,bir ekmek parası,ben dilenci değilim."

Avuçlarını bize uzattı,masum masum gözlerimize bakıyor ve aynı sözleri tekrarlıyordu.
"Ben dilenci değilim,paranız yoksa abiler,pide de olur,çocuklarım var."

O, pideleri çantasına koyup  gözlerden kaybolurken arkadaş şöyle diyordu:

"Akşam da sigara  istemişti benden ve dilenci olmadığı söylemişti."
( Dilenci Değilim başlıklı yazı berberce tarafından 18.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.