İmanı zayıf olan bir genç vaaz  esnasında hocaya sorar:
"Hocam,insanlar öldükten sonra  dirilecek mi?"
Hoca hiç düşünmeden:
"Elbette dirilecek,der,müslüman adam bunu inkar edemez eğer ederse dinden çıkar."
"Ama hocam,der,alaylı bir şekilde dirileni hiç görmedik."

Hoca şöyle cevap verir:
"Bak,genç kardeşim,börtü böcek gitti,geldi,sebze meyveler gitti,geldi ancak insanlar gitti gelmedi.Çünkü gidip gelmesi için  sezonun tamamlanması lazım yani senin anlayacağın şekilde söylersek maçın ilk yarısı bitmiş henüz  ve kimin kazanıp kimin kaybettiği  belli  değil."

Genç rahat durur mu,şeytan binbir türlü  sorular sokar aklına.
-Hocam,insan olarak gelmek  istemezsek...
-Yani...
-Kaplumbağa olarak gelmek istesek...
-Neden?
-Uzun  yaşadıkları için.
-Pekala,der, sen  bir çalı dibinde dolanırken birisi gelip üzerine çişini yaptığında insan olmak istemez miydin?


( Kaplumbağa başlıklı yazı berberce tarafından 17.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.