Bazen her şeyi boş vermek istiyorum, takmamaya çalışıyorum ama olmuyor. Hayat hep mi can yakar diyorum. Hep mi üzer insanı diyorum. Ama sonra düşünüyorum her zaman gülen her zaman mutlu olan insan yok ki! Düşünsenize hiç ağlamayan bir insanı, hiç derdi olmayan birini...Olabilir mi ki ? Yani hayatta hep gülen yoktur ki. Ne bu karamsarlık? Neden bu kadar üzüyoruz kendimizi? Biz kendimize zarar veriyoruz hep üzülerek, hep ağlayarak...Elimizdekilerle yetinmek nedir bilmiyoruz. Elimizdekilerle yetinmeyi bilirsek hayat bize de güzel olur aslında biz de mutlu oluruz. Ama hep daha fazlasını istersek nasıl mutlu oluruz ki? Daha fazlasını istemek bize sadece hüzün getirir çünkü istediklerimize ulaşamayınca isyan ederiz insanoğlu böyledir. “Onda var bende neden yok?” Der kıskanç olur, cimri olur. Yani sevgili dostlarım bence mutluluğu bulmak o kadar zor bir şey değil, elinizdekilerle yetinin ki mutlu olasınız unutmayın sizin elinizde olanlar kim bilir başkasının hayalidir...
( Mutlu Olmak başlıklı yazı SonBahar🍁 tarafından 6.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.