Yaklaşik 7 yıldan beridir aramızdan soğuk rüzgarlar esiyordu babamla.

  Bir hastahane odası bas başa kalmamıza vesile oldu..

Özlemişiz birbirimizi kolunda serum sabaha kadar çay içtik muhabbet ettik …

 Bir ara ben düşüncelere daldım.

Beni 100 dönüm tarlanın bir ucundan öbür ucuna tepesinde taşidiğini anımsadim.

  Uzaktan öbür kardeşlerime adilsizlik olmasın diye gözüyle sevdiğini ve aynı bakişi o gece gözlerinde görmek bir küçük çocuk gibi mutlu etti beni…

  Hiç küfür etmez ağzindan hiç kötü söz duymadim bu yaşima kadar..

  Hiç dövmedi mesala annemiziz ısırmasi o terliğini illaki yedik de..ama babam kızsada tek sozü vardır hala " elimin berhizini bozdurma" . Çok şükür daha da bozmadı… küçük yaştan babasız kaldıgı için biz geç anlasak da o bilir di baba nasıl bir değer olduğunu…

   Kısacasi hasta! çok üzücü! ama yıllarin özlemini ben aldım o gece ..

    Ne kadar özensemde ben çocuklarima onun kadar sabırli bir baba olamıyorum …

   Ben senden razıyım Allah da senden razi olsun seni başimizdan eksik etmesin 

 Helal rızkın simgesi…

    

( Babam başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 28.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.