Aslı



Zavallı Aslı , tek başına kalakalmıştı evin içerisinde .Çok güvendiği sevdiği erkeği işini bahane ederek gitmişti. Tam 107 gündür yoktur.


Aslı :

5o yaşında İzmir de yalnız yaşıyordu.


İnternetten sosyal medyadan bir arkadaşlık sitesinden tanıştığı Burhan ile telefonda konuşmaya başladılar.


Kısa zamanda kaynaştılar ve  anlaştılar.

Aslı Burhana aşık olmuştu çok sevmişti .

Burhan İzmir e Aslının yanına geldi ve görüştüler .


Burhan Aslı yı ikna etti onu çok sevdiğine inandırdı. Birlikte Eskişehir e gidelim kendimize yeni bir hayat kuralım. Evlenelim diyerek kandırdı. 


Burhanın niyeti başkaydı niyeti Aslı nın biriktirdiği paralarda ve altınlarda idi gözü.


Aslı  evinin eşyalarını toparladı ve birlikte Burhanın yaşadığı memleketi Eskişehir e gittiler. 


Aslı çok saf kalpli bir insandır Burhanla  evleneceklerini sanıyordu.


Eskişehir de küçük bir ev kiraladılar .Eşyaları  güzelce yerleştirdiler birlikte yaşamaya başladılar.

 

İlk başlarda mutluydular fakat Burhan işe gitmiyordu çalışmıyordu. Aslı nın biriktirmiş olduğu altınları ve paraları harcıyorlardı. Paralar bitince kavgaları da başladı. 


Aslı da işsizdi hazıra ne dayanırdı ki . 8 ayda bitti paralar suyunu tamamen çekti. Aslı evlilik hayalleri kuruyordu halen.


Burhan bir tır nakliyat firmasında şoför olarak işe girdi.


Sürekli şehir dışına çalışacağım diye Aslı ya yalan söyledi. Halbuki şehir içi çalışıyordu Burhan.


Aslı aylarca tek başına evde Burhanın dönmesini bekledi. Arada sırada  telefon açardı Burhan 10 günde bir falan. Burhan kendine çoktan başka bir sevgili bulmuştu bile.


Aylar sonra Aslının içine bir kurt düştü. Acaba dedi ama seviyordu . Burhanı beklemeliydi bakalım ne zaman gelecekti. Fakat Burhan gelmiyordu.


Aslı telefonda bir arkadaşı ile konuştu arkadaşı "o adam gelmez Aslı sen kendi yaşantına bak" dedi. Nikahı yoktu, parası yoktu işi yoktu buzdolabının fişini de çekmişti. Evde yiyecekte hiç bir şey yoktu. 


Evin kirası  ödenmediği için ev sahibi evden çık git diyordu.


Ası her gün çay ve krakerle idare ediyordu. Burhan ne arıyor nede para gönderiyordu. Telefonla da ulaşılmıyordu telefonu kapalıydı. Aslı ya ne yapacaktı şimdi beş parasız kalakalmıştı ortada.


Burhan Aslıyı evlilik vadiyle kandırmıştı tüm parasını da bitirmişti. Aslı yıkılmıştı.


Bir zaman sonra Burhanın trafik kazası geçirdiğini ve iki bacağının da koptuğunu öğrendi. Belki de Aslının ahı tutmuştu. 


Günlerce düşünen Aslı buralardan gitmeliyim dedi. 


Evini taşısa nereye taşıyacaktı ne nakliyat parası , nede ev tutacak parası vardı.


Aslı kararını vermiştir:


Evinin eşyalarını satıp. Kira borcunu da ödeyip iki tane valiz hazırlayıp alıp başını gidecekti nereye olursa olsun.


İkinci el eşyacıya eşyalarını satan Aslı iki tane valiz hazırladı. Eskişehir otogarına geldi .


Yolculuk için bilet alacaktı biletçi Aslıya sordu "nereye gideceksiniz?"


O sırada radyoda kara denizin bağrı yanık müziği çalıyordu. Müziği dinleyen Aslı "Rize ye" dedi neden Rize ye oda bilmiyordu. Sanki Rize onu davet ediyordu. Aslı Rize ye bilet aldı. 


Rize otobüsü gelince Aslı otobüse bindi ve yolculuk başladı.


Otobüs Rize ye yaklaşınca uyuyan Aslı uyandı. Yemyeşil kara deniz yaylalarını görünce hayranlıkla izledi.


Rize otogarında, otobüsten indi Aslı. Peki ya şimdi ne yapacaktı? 


Devam etsin mi?

Semra EROĞLU Şiirleri sevdiren kadın 

21/10/2022 
   

( Aslı başlıklı yazı Semra EROĞLU tarafından 21.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.