Sanki daha önce izlediğimiz bir filim gibi  ,unutulmamış acıların üstüne tekrar, tekrar sinmiş kömür isi gibi yine aynı sözler yine aynı kaybolmuş hayatlar…

   SUÇLULAR BULUNACAK CEZALARI VERİLECEK….İHMAL VARSA HESABI SORULACAK……

 Acaba verilecek hangi ceza  bu acı ekmekle hayatını idame edip, çoluk çocuğunu doyuran ,ölümü koltuğunun altına alıp ölmeden binlerce km yer altına giren ,yitip giden bir hayatların bedelini ödeyecek..

   Sanki izledim ben bu sahneleri ,ağlıya ağlıya günlerce bekledik o acayip kapılardan çıkan kömüre bulanmış  kayıp canları, feryatları duyduk,yitip giden hayatların arkasında boynu bükük çocukları gördük…sanki  daha dün yaşandı SOMA da ne değişti aynı acı şimdi yer , zaman farklı olsa da BARTIN da… yarın nerede olur bilmiyorum…..sadece dua etmek yeter mi olmasın diye…

        Bu acının üstüne sayfalarca yazıla bilir, bu acının üstüne yine günlerce  tv dede orada burada tartışa bilinir… bu acı siyah sayfalarda BARTIN diye yazıla bilinir…şiir yazarız üstüne … kavga eder  kocaman kocaman siyasi adamlar…hata birileri utanmadan pirim sağlamaya çalışır  bu acıların üstüne…  sonra ne mi olur: bir hafta sonra yine iner karanlığa başında lambalarıyla kara ekmeklerinin peşine ölümü koltuğunun altına alıp canlarını Allah a emanet eden bir çok can…. Acıyla yoğrulmuş geride kalanlarsa eksilmiş sofralarına ciğerleri yana ,yana oturur…analar çocuksuz ,çocuklar babasız,yiten giden kardeşler,yitip giden eşler, yine toprak altına inmiştir bu sefer geri dönemeyecekleri bir toprağın altına……sonra ne mi olur…..biz bu filimi izledik….

 

ALLAH  TÜM KAYIP CANLARIMIZIN MEKANLARINI CENNET EYLESİN… AİLELERİNE SABIRLAR  VERSİN….çünkü en büyük sabra onların ihtiyacı var çünkü  hayat devam edecek  bu kara acı en çok onları yıkıp geçecek…

 

 

silgisizce

( Sonra Ne Mi Olacak.................... başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 16.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.