Hayırdır inşallah yine kötü bir rüya gördüm bugün. Sevdiklerimi değil de sevmediklerimi gördüm yine. Rüyamda bile huzursuzum orada bile beni rahat bırakmıyorlar epeyce kendime gelemem kesin. 


Bir tanıdığım bana herkesi sevdiğini söylemişti. Ben de ona her kesi sevemediğimi söylemiştim. Nasıl olurda bu şahıs herkesi sevebilir ki?  İyi insanlar var bir de kötüler var e o zaman kötüleri de mi seviyor.    Yani oldu gözlerim doldu, Ne desem bilemedim ki her kesi sevmek zorunda değilim. Gördüğüm rüyanın etkisinde kaldım Rabbim hayırlara vesile etsin inşallah.


Vallahi bugünde işe  hiç gidesim yok. Oradaki insanlara hiç ama hiç katlanamıyorum .Bomboş gevşek, gevşek muhabbetleri var ama bir o kadar da çok bilmişler hepsi de aynı kalem .


Bu güne kadar kaç tane işyeri değiştirdim sayısı belirsiz, galiba bende bir sorun var. Çalıştığım işyerlerinde senemi zar zor dolduruyorum. Bazen oda olmuyor, neden böyle oluyor bir anlam veremedim. Bu yüzden hep acemiyim yani. Ben hep yeni personel diğerleri hep eski personel oluyorlar. 


Bir iş yerinde yeniysen vay ki vay Allah yardım etsin haline eskilerin havaları bin bir olur. Geçimsiz bir insan olduğumu düşünüyorum. Mesela yalaka değilim kalpte kırmam. Sen şusunda demem ama bilirim onun ne olduğunu. Kimse ile zıtlaşmakta istemem fazla samimide olmaktan yana değilim. Azıcık samimi oldum mu ardından menfaatleri konuşuyor.


Dikkat ettim de o kadar çok arkadaş zannettiğim insanlar oldu ki. Hepsi de birbirinden menfaatçiydi.


Mesela iş çıkışı muhabbet için bir yerde otursak hesabı hep ben öderim. Yol paralarını bile bana ödettirirler enayiyim ya. Enayi olduğum için hep benden gider yani.


Kullanılmak zoruma gidiyor ama yapacak bir şeyde yok. Başımın gözümün sadakası olsun derim geçerim pintilik yok bende .


Bazen de borç para alırlar benden daha hiç  geri ödendiğini görmedim. Gelmediği gibi üstüne daha da isterler yüzsüzlükte zirveler yani ama havaları bin bir. Bende yüzsüzlük ederim mahsus ,aylar sonra isterim parayı ama yine gelmez o para bir türlü ödenmez. Hatta biri paran kadar konuş iyi ki borç verdin dediydin. 


Benden borç alıp ödemeyip tatile giden bile oldu. Sosyal medyada paylaşım yapmış bide utanmadan. Ağlıyordu iki gözü iki çeşme 1 hafta ağladıydı evin kirasını ödeyemedim. Ev sahibi evden atacak diye istediydi parayı halen ödeyecek 3 yıl oldu.


Vallahi ne garip insanlar var şaşırıyorum hallerine. Bunu neden anlatıyorum mademki şikayetçisin verme o zaman demi .Tamam verip te kötü olacağıma vermeyip te kötü olmayı diliyorum . Ama bir kişi bile beni şaşırtsın istiyorum yahu bir kişi bile. 


Henüz o kişi çıkmadı karşıma eşimde bana çok kızar bu yüzden ondan saklarım hep anlatmam enayisin der bana.


İşyerinde sırf saatini doldurmaya çalışanların gurubu var .O gurup öyle bir dadanmışları ki iş yerine. Gelsin çaylar, kahveler muhabbet gırla ama kimsede onlara bir şey demez. Torpilliler anlayacağın bir ben olamadım torpilli. Vallahi canım çıkarcasına nefessiz çalışıyorum. Bazen eve dönerken uyuyup kalıyorum yolda yorgunluktan enayiyim ya.


Nasıl vicdanları elveriyor anlamıyorum ki hiç çalışmadan yan gel yat.          Al maaşı gayet te rahatlar devamlı mutlu olduklarına göre. Bu torpilliler yıllanmış asırlık ağaçlar gibiler. Kimisinin iş yerinden emekliliği gelmiş halen devam ediyor, yada emekli olmuş devam ediyor. 


Gençlere müsaade etmiyorlar ki gençlerde çalışsınlar .Neymiş para yetmiyormuş 5 tane evi olanını biliyorum içlerinde Allah gözlerini doyursun ben kiracıyım halen enayiyim ya.


Oldum olası böylelermiş bunlar yan gel yat al maşı. Herkes de alışmış bunların bu hallerine kabullenmişler kısacası. 


Haksızlık değil mi evet haksızlık Allah görmüyor mu evet görüyor. Fakat bilmiyorlar ,elbet bir gün bir bedel diyet ödeyecekler mutlaka ödeyecekler. Haydan gelen huya gider derler senden gitmez belki ama. Çoluğundan çocuğundan gider ama mutlaka gider. 


Çalışırken bile adaletli olmak gerek hakkını vermek gerek. Eşime böyle dediğim vakit bana enayisin diyor. Eşimde sevmez zahmet çekmeyi o da yan gel yat al maaşı yapıyor. Belki de belimiz bir türlü bundan onun yüzünden doğrulmuyor. Bizde böyle bedel ödüyoruz kim bilir. Bazen de iyi ki de Allah mal mülk vermiyor bize diyorum ,yoksa hesabını nasıl verirdik.


   


Semra  EROĞLU   Şiirleri sevdiren kadın                                                

( Enayiyim Ya başlıklı yazı Semra EROĞLU tarafından 10.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.