Sayın manken Güzide Pençelikartal İş adamı İsmail Kalıngöbek ile görülmüş, yaklaşalım bakalım, neler anlatacak bize Güzide Hatun...



- Güzide hanım güzide hanım...

- Ne var kız ayol mayol hatta...

- Ünlü İş adamı İsmail Kalıngöbek ile birlikte olduğunuz söyleniyor, bu konuda neler söyleyeceksiniz?

- Ne birlikteliği yahu! Biz sadece arkadaşız, hatta kardeşiz, kardeşten de öte yaaaniii!

- Ama geçenlerde çok lüks bir lokantada baş başa yemek yemişsiniz... Gözlerinizin içine içine bakıyormuş İsmail Bey o sırada...

- Yedik evet, kardeş kardeş yemek yedik, ne yani kardeşim gözlerimin içine içine bakamaz mıyım? Siz de her bişeyden başka şey çıkartıyorsunuz, ay nasıl kurdum kız ben bu cümleyi...

- Sonrada İsmail Bey'in evine gitmişsiniz beraber, doğru mu?

- Doğru kız doğru, İsmail kardeşim evine bir kahve içmeye davet etti, ben de gittim.

- Sadece kahve mi?

- Kahveden sonrada kal gitme kız dedi,

- Kaldınız yani evinde İsmail Beyin.

- Kalırım kız ne var bunda, yakın arkadaşız biz hem de çok yakın...

- Aynı odada yatmamışsınızdır ama?

- Yok kız yok, kardeşiz biz aynı oda da yatar mıyız?

- O bir oda da siz başka oda da öyle mi?

- Öyle vallahi! Yalanım varsa iki gözüm önüme aksın.

- Akmasın akmasın inanırız size...

- Ha sonra gece uyuyamamış yanıma geldi yine...

- Demeyin yanınıza geldi arkadaşınız.

- Gelsin ne olmuş aklına eski sevgilisi gelmiş sarıldı bana ağlaştık kardeş kardeş...

- Teselli ettiniz yani?

- Arkadaşım o benim biraz teselli etmeyeyim mi kanka mı?

- Paparazziler de adım adım izliyormuş sizi, gece yarısı balkona çıkmışsınız beraber, İsmail Bey de belinizden sarılmış dudaklarınızdan öpmüş sizi... Doğru mu, buna ne diyeceksiniz?

- Yok kız, yok abartmışlar.

- Nasıl abartmışlar, paparazziler görmüş işte balkonda...

- Tamam belime sarıldı dudağımdan da öptü ama, o zannettiğiniz gibi değil dudağımın kenarında soğan kırıntısı kalmıştı onu aldı dudağı ile yoksa öpüşme möpüşme filan yok anadın mı...

- Pes doğrusu, nasıl da kıvırtıyorsunuz Güzide Hanım.

- Yok kız hayatta kıvırtmam ben neyse o ben de...

- Dansöz olmalıymışsınız siz?

- Olur kız, iyi fikir, onu da denerim bir gün, billahi denerim...

( Yakın Arkadaşız Hem De Çok Yakın başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.