BODRUM A İMAR YASAĞI GELSİN... 
Doğa turizmi, tarih turizmi, kültür turizmi kurtarıcıdır. Denizi ve doğasını kurtarır. Yerel halkı kurtarır.. Ve belli bir birikimi olan insanlara mahsustur.. 
Kara para, beleş para bulan Öküzlerin, elinde kalan deniz turizmi doğa katliamına dönüşmüştür.. Evrensel değer olan arkeolojik kalıntı ve eserleri bulunamaz hale dönüştürülmektedir.
BÖLGEDE ne idüğü belirsiz binalar ard arda peydahlanmış, güzelim kent bir beton yığını ile insan çöplüğüne dönüşmüştür.. İşini kaybeden, çarpmaya çıkan,kolay yoldan para aklayanların güzergahı dünyanın gözde yeri Bodrum, artık suç mahalline dönüşmüştür.. 
- yaptığı inşaatn hafriyatını bile denize gömerek, doğal yapıyı tecavüz eden,beleş arsa çıkaran
-koyu ortadan kaldıran,
-ağacı kesen, ormandan beleş arsa çalan
-dışkısını denize salan,
-2 lahmacuna 500 yazan
-park alanı bırakmayan
-Arkeoloji yi ve diğer tüm mezarları yok eden
-İmar kanunu, kıyı koruma Kanunu ve Zeytini koruma kanunu tanımayan
Öküzün eti pastırma olur derisi seccade kellesi süs olur.. Senin ne etin, ne o pis kokan derin ne de beyin olmayan kellen 5 para etmez..
Öküz bile değilsin..
Öküzün suç ortağı olur mu? Hayvanlar aleminde mümkün değildir..Tüm hayvanlar yerken içerken bile hasis davranırlar Her an kavga çıkabilir. Sadece ilişkiye girerken beraber hareket ederler..
İnsandan türeme öküzlerin suç ortağı vardır. Görevini yapmayan rüşvetle, kayırma ile kaçak yapıyı yasak yapı, doğa tecavüzünü, kıyı yapı  yasaklılığını görmezden gelen ler suç ortağıdır..Ses çıkarmayan ahali suç ortağıdır.. YArın ölülerini gömecek mezar bulamayacaklar, bulsalar bile astronomik rakamlar ödemek zorunda kalacaklardır..
Lütfen İstanbul'laşan Bodrum a sahip çıkın..
( Bodrum A İmar Yasağı Gelsin başlıklı yazı HALİLİ tarafından 7.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.