Müdür beyi o sabaha kadar kimse  öfkeli görmemişti,iflasın eşiğine geldiği gün bile.Herkese selam verip iyi çalışmalar diledikten sonra odasına gider kahvaltısını yapar ara sıra çalışanları denetlerdi.

"Nergis ile Celal çabuk odama gelsin!"derken sekreterine dişleri kıl kesiyordu.
Mesai başlar başlamaz  apar topar müdür odasına çağrılmalarında bir bit yeniği  olduğunu düşünmemek imkansızdı.
 Nergis:"Galiba siparişler çok geldi onları yetiştirmek için mesaiye kalmamı isteyecek."diye düşünürken Celal ise:"Arabalardan birisi arızalı herhalde onu tamire götürmemi isteyecek."diye düşünüyordu.

İkisini de karşısına almış başlamıştı müdür bey fırça atmaya:

-Dün doktora gittin mi Nergis?
-Şey,evet,gittim  efendim.
-Ne dedi peki?
-Korkulacak bir şey yokmuş efendim, hafif soğuk algınlığı,nane limon içiyorum.

Sözlerine şöyle devam edince ortalığı buz kesti:
-Bunu sizlerden asla beklemezdim,biriniz canımı ve malımı emanet ettiğim şoförüm,biriniz en hamaratlı  elemanımsınız.İkiniz de beni zor günlerimde yalnız bırakmadınız  bunu unutmadım ama böyle rezalet  işlerin yaşanmasına ise musade etmemi benden isteyemezsiniz zaten.
Dün gittiğiniz otelin sahibi benim en samimi arkadaşım, olup biten  herşeyi akşamleyin tek tek anlattı bana.Anlamamazlıktan gelmeyin oraya  çay kahve içmeye gitmediniz herhalde,çıkın şimdi odamdan,bir daha yüzünüzü görmek istemiyorum."

Elini öpmek istedi Celal,af dilemek isterken;
-Yeter,seni  kardeşim gibi sevmiştim.

Nergis ise başını öne eğmiş  ağlıyordu,ya kocası duyarsa işten neden atıldığını  ya çocukları duyarsa  babalarına mesaim var diyerek annelerinin bir başkasıyla ilişkisi olduğunu...

Celal, kapıdan çıkarken tüm cesaretini toplayıp sordu:
-Peki,tazminat...

-Tüm yasal haklarınızı alacaksınız,dedi ama benden helallik asla alamayacaksınız,çıkın  şimdi!

( Yasak Aşkın Sonu başlıklı yazı berberce tarafından 4.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.